مدیرآموزش و پرورش کاشمر گفت:

معلم باید عامل به سخن های خود باشد

کاشمر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر، عامل به سخن های خود بودن را یکی از اخلاق های مثبت معلم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
معلم  باید عامل به  سخن های خود باشد

علی طاهریان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر در گفتگو با پانا گفت: یک معلم خوب باید عامل سخن های خود باشد، یعنی نصیحت هایی که به دانش آموزان خود می کند نخست خود به آن عمل کرده باشد.
او ادامه داد: یکی دیگر از اخلاق های مثبت معلم پایبند بودن بر قول و عهد خود است و به قراردادهایی که با دانش آموزان می بندند حتما عمل کنند و به نظم خود اهمیت بدهند.
طاهریان خطاب به معلمین گفت: از زحمات این بزگواران در تعطیلات کرونایی متشکرم، چرا سطح فعالیت آنها از قبل بیشتر و بسیار مشکل شده است، از معلمین انتظار می رود در این زمان با برنامه ریزی صحیح نگذارند تا دانش آموزانی که دسترسی به اینترنت ندارند از آموزش بی بهره باشند و دانش آموزان نیز با همکاری معلمین نگذارند این تعطیلات باعث افت تحصیلیشان شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشمر گفت: هدف من از آموزش دانش آموزان، حاضر کردن آنها برای زندگی در اجتماعات است و اینکه در کنار تدریس درس های رسمی، آموزش مهارتی نیز به آنها ارائه کنم.
او افزود: دوران تعطیلات کرونایی باعث اختلال در روند آموزشی دانش آموزان می شود، اما همکاران ما در این شرایط نشان دادند که اهل روز ه‍ای سخت هستند و می توانند با تلاش های خود اثرات منفی این وضعیت بحرانی را کاهش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار