قدردانی مدیر آموزش و پرورش ابرکوه از مشارکت فرهنگیان در کمک به نیازمندان

ابرکوه (پانا)- مدیر آموزش وپرورش ابرکوه اعلام کرد همکاران گرانقدر این مجموعه بار دیگر محبت ها و عنایت های خویش را در کمک به خانواده دانش آموزان نیازمند خوش درخشیدند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی مدیر آموزش و پرورش ابرکوه از مشارکت فرهنگیان در کمک به نیازمندان

به گزارش اداره آموزش و پرورش ابرکوه، محمد علی کریمی، در پیامی از عمل نیکوی مدیران، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش به مصداق حدیث شریف "من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق" مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام کرد و سلامتی و موفقیت روزافزون ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمود.

کریمی افزود: کار نیکو انفاق و کمک به همنوعان موهبتی است که خداوند بزرگ هر کسی را نصیب نخواهد کرد آنان که با روح بلند و مناعت طبع، دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده، همنوعان خود را چون خود دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگرا ن نیز آرزو دارند. اینان به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی اند و از بهترین پاداش بر خوردارند.

لازم به ذکر است در ایام شیوع بیماری کرونا و نوروز 1399 فرهنگیان ابرکوه، جمعا مبلغ 152 میلیون تومان از کمک های جمع آوری شده را به صورت نقدی در قالب کارت هدیه و غیر نقدی در قالب بسته های مواد غذایی، مواد بهداشتی، خرید بسته اینترنتی وخرید گوشی تلفن همراه جهت استفاده از فضای مجازی (شاد) در اختیار خانواده دانش آموزان نیازمند قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار