پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم

به گزارش اداره آموزش و پرورش خوزستان؛ کوروش مودت در این پیام عنوان کرده است:

معلمی در آیات شریفه قرآن جلوه ای تابناک از قدرت لایزال الهی است و معلم بودن از متعالی ترین و اعجاب انگیزترین شاهکارهای خلقت انسان است؛ انسانی که در قامتِ استوار یک معلم با "خلاقیت، ایثار و هنرمندی" عشق، علم، دوست داشتن، دانش، معرفت و آگاهی را چون چراغی روشن به سرنوشت فرزندان این سرزمین هدیه می دهد و وارث "صبر و ایمان" پیامبران خداست.
همه ساله در روز دوازدهم اردیبهشت ماه که به "تجلیل از مقام والای معلم" اختصاص دارد، یاد و خاطره معلم علم و حقیقت استاد تهذیب نفس، شهید آیت الله مرتضی مطهری را گرامی می داریم و بر روح "مطهر و پاکش" درود می فرستیم. معلم شهید مرتضی مطهری آینه تمام نمای "اخلاق و انسان سازی" بود و به فرموده حضرت امام خمینی (ره) «مرحوم آقای مطهری یک فردی بود که جنبه های مختلف در او جمع شده بود و خدمتی که به نسل جوان و دیگران کرده است، کمتر کسی کرده است».

اینجانب در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم از تلاش تمامی معلمان، آموزگاران، دبیران و مدیران آموزش و پرورش استان خوزستان در راه پیشبرد اهداف نظام آموزش و پرورش تشکر و قدردانی می نمایم و در برابر همدلی، از خودگذشتگی و فداکاری های مجموعه تعلیم و تربیت این استان برای استمرار آموزش در شرایط کنونی سرتعظیم و تکریم فرود می آورم.

امید آنکه به دست پرتوان همکاران فرهیخته ام در آموزش و پرورش استان خوزستان و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر(عج) در راه "تعلیم و تربیت" آینده سازان ایران عزیز اسلامی و اعتلا و تعالی میهن عزیزمان موفق و سربلند باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار