پیام تبریک معاون پرورشی آموزش وپرورش استان کرمان به مناسبت روز معلم

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان طی پیامی روز معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  معاون پرورشی آموزش وپرورش استان کرمان به مناسبت روز معلم

به گزارش اداره آموزش و پرورش استان کرمان؛ صدیقه مرادی؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ پیام تبریک خود را به این شرح عنوان کرد.

مَنْ وَقَّرَ عالِماً فَقَدْ وَقَّرَ رَبَّهُ؛ کسی که به عالمی احترام نماید، به خدا احترام نموده است امام علی(ع)

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت معلمِ شهید،مرتضی مطهری و روز بزرگداشت مقام معلم واستاد ، بر همه معلمان و اساتید و آموزگاران فداکار گرامی باد.

در این ایام رسالت اساتید و معلمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است؛ بی ‌ تردید این آموزگاران و اساتید هستند که در این برهه حساس می‌بایست به دنبال راهی به رهایی باشند و چاره‌جویی کنند.

در صحیفه تاریخ تعلیم وتربیت ، نام ویاد درخشان آموزگاران نام آوری نقش بسته است که جاودانه در سازندگی انسان وانسانیت دخیلند. نهضتی که این ستارگان فروزان آسمان بشریت بنیان نهاده اند هندسه کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را طراحی و ایجاد کرده است و اینک شما معلمان ومربیان عزیزواساتید گرامی با درایت و همت بلند خویش تداوم و حیات آن نهضت عظیم را تضمین کرده اید.

فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت استاد مطهری زوز معلم و بزرگداشت مقام والای استاد را به پیشگاه همه اساتید، مربیان ومعلمان تبریک و تهنیت عرض نموده؛ سلامتی و توفیق روز افزون شما را ازدرگاه خداوند سبحان خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار