معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهریار :

نوآموزان پیش دبستانی تا آخرین روز سال تحصیلی از آموزش های مجازی بهره مند گردند

شهریار (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهریار درجلسه کمیته پیش دبستانی گفت؛ آموزش نباید تحت الشعاع این رویداد جهانی واقع شود ودانش آموزان به هیچ عنوان نباید از فراگیری آموزش محروم بمانند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نوآموزان پیش دبستانی تا آخرین روز سال تحصیلی از آموزش های مجازی بهره مند گردند

به گزارش دفتر اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان شهریار ،جلسه کمیته پیش دبستانی با حضور محمد آقاخانی معاون آموزش ابتدایی ،محسن حبیبی کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد ورسیدگی به شکایات،عبداله کت کنی کارشناس مسئول حراست وسایر اعضا درسالن اجتماعات آموزش وپرورش شهریار برگزار شد.

در این جلسه ،محمد آقاخانی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهرستان شهریار،در سخنانی با ذکر اهمیت فراگیری آموزش ونیز مشکلاتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا برای مدارس ومراکز پیش دبستانی رخ داده ،اظهار کرد : درست است که با شیوع این ویروس برای مدارس پیش دبستانی وغیر دولتی مشکلاتی بوجود آمده است اما آموزش نباید تحت الشعاع این رویداد جهانی واقع شود ودانش آموزان به هیچ عنوان نباید از فراگیری آموزش محروم بماند .

او در ادامه از برنامه ریزی برای آموزش مجازی دانش آموزان با شبکه اجتماعی شاد خبرداد و بیان کرد : با برنامه ریزی های مدون واقدامات کارشناسی فراوان، شرایط برای آموزش عمومی دانش آموزان فراهم شده وامید آن داریم تا با حداقل مشکل از این بحران عبور کنیم .

آقاخانی افزود:طبیعی است برخی از دانش آموزان از امکانات سخت افزاری مناسبی برخوردار نباشند یا به لحاظ دسترسی به اینترنت با مشکل مواجه باشند که با هماهنگی های لازم ،تدابیر کافی برای پخش برنامه های آموزشی از شبکه آموزش صدا وسیما اندیشیده شده تا به لطف خدا از این شرایط دشوار کنونی که مجبور به ترک کلاس درس وحفظ فاصله اجتماعی هستیم، خارج شویم.

این مقام مسئول ازاقداماتی درجهت حفظ منافع موسسین ومربیان پیش دبستانی هم سخن گفت وتصریح کرد: با برگزاری جلسات هم اندیشی برنامه هایی برای تامین منافع مربیان وموسسان مدارس تدوین شده است که انشاالله دراسرع وقت عملیاتی خواهد شد .

خبرنگار: سارا وثاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار