استعفای موسوی‌لاری به معنای وجود اختلاف‌نظر در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیست

تهران (پانا) - به گفته یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان استعفای موسوی لاری از این شورا به معنای وجود اختلاف نظر نیست، شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان به دلیل شیوع کرونا هنوز نتوانسته جلسه‌ای برای بررسی عملکرد در انتخابات مجلس یازدهم برگزار کند لذا نمی توان استعفای آقای موسوی لاری را نشانه وجود مباحث اختلافی تعبیر کرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
استعفای موسوی‌لاری به معنای وجود اختلاف‌نظر در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نیست

به‌گزارش ایسنا، محمود صادقی در واکنش به استعفای موسوی لاری از شورای‌عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان و به دنبال آن طرح موضوع اختلاف در این شورا گفت: استعفا نشانه وجود اختلاف نیست. چون اساسا عمده کارکرد شورای عالی سیاست گذاری در موسم انتخابات بوده که بعد از آن هم هنوز هیچ حرف و بحثی مطرح نشده است.

وی افزود: بنده به عنوان عضو شورای عالی سیاست گذاری تاکید دارم که هنوز جلسه برگزار نشده که بخواهد در آن مباحث و اختلاف نظری بیان شود. دلیل تاخیر در برگزاری جلسه هم شیوع کرونا بود. لذا معتقدم نباید استعفا را نشانه اختلاف نظر در شورای عالی سیاست‌گذاری تعبیر کرد ما در این فرصت تنها در گروهی در فضای مجازی مباحثی را مطرح کردیم که در آن هم موضوعات اختلافی وجود نداشت.

این عضو فراکسیون امید مجلس با این توضیح که موسوی لاری علت استعفایش را به روشنی اعلام کرده است، گفت: ایشان علت استعفا را بیماریش بیان کرده و اشاره‌ای کوتاه داشته که این کار باعث پویایی بیشتر شورای عالی سیاست گذاری می‌شود؛ البته از قبل هم قرار نبود اعضای شورا ثابت باشند لذا نباید استعفا را به اختلاف ربط داد.

صادقی در عین‌حال به موضوع ارائه نشدن لیست واحد از سوی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در انتخابات مجلس اشاره و اظهار کرد: با توجه به این که شورای عالی سیاست گذاری به جمع بندی واحد نرسید، احزاب بنا بر حق طبیعی‌شان کاندیداهای خود را معرفی کردند که این به معنای وجود اختلاف در راهبردها نبود. در این موضوع هم لازم است که شورای عالی سیاست گذاری در جلسه‌ای بحث و بررسی کند که تا آن زمان تمامی گمانه زنی‌ها همچون تغییر در راهبردهای شورا درست نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار