جلوه های ایثار معلمان؛

معلم اهل «بردخون» آمادگی خود را برای تدریس به دانش آموزان فاقد اینترنت اعلام کرد

بوشهر(پانا) - در روزهای کرونا زده که مدارس به تعطیلات ناخواسته رفته اند، معلم ایثارگر بردخون این بار در جبهه ای دیگر ورود کرده تا برای دانش آموزان مانده از آموزش مجازی ایثار کند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد
معلم اهل «بردخون» آمادگی خود را برای تدریس به دانش آموزان فاقد اینترنت اعلام کرد

معلم ایثارگر، ماشالله زارعی معلمی از مرکز بخش بردخون شهرستان دیر، دبیر زبان انگلیسی منطقه بردخون است. او که جوانی خود را به حضور در جبهه های حق علیه باطل زینت داده بود این بار در جبهه ای دیگر ورود کرده تا برای دانش آموزان مانده از آموزش مجازی ایثار کند.

وی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده که آماده است به دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه که به فضای مجازی دسترسی ندارند، با رعایت اصول بهداشتی، به صورت حضوری و رایگان از ابتدای اردیبهشت تا آغاز امتحانات آموزش دهد.

او بیان کرد: آماده‌است با وسیله نقلیه شخصی نه تنها دانش آموزان خودش، بلکه هر دانش آموزی در بخش بردخون و حتی روستاهای ساحلی بخش کاکی را آموزش دهد.

زارعی درباره هدفش از این کار می‌گوید: دوست دارم آموخته‌هایم را در اختیار بچه هایم قرار دهم، چرا که دانش آموزان را بچه‌های خودم می‌دانم و دوست دارم آنان به بهترین جایگاه برسند.

وی ادامه داد: این روزها هرکسی مشغول کاری است و تلاش می‌کند تا از درد و رنج مردم کاسته شود زیرا بیماری کرونا در همه دنیا گسترده شده و من هم به سهم خود می‌خواهم اندکی از دینم را به جامعه و مردم کشورم اداء کنم.

او همچنین تاکید کرد: روزگاری شهیدان برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند و این کار ما در برابر ایثار آنان ذره‌ای بیش نیست.

زارعی افزود: همیشه آرزو داشتم آنچه توان دارم برای توسعه شهر و دیارم هزینه کنم و اکنون که می‌بینم تعدادی از دانش آموزان نیاز به درس و آموزش دارند، مشتاقانه آماده خدمت و تلاش شبانه‌روزی هستم.

او گفت: آنچه ماندگار است خدمت برای خدا و بندگان خدا است و مادیات و زندگی مادی به زودی سپری می‌شود و من با کمال میل دوست دارم همه سرمایه‌ام که عمر و جانم است برای مردم فدا کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار