طبق اعلام رسانه کره جنوبی؛

رهبر کره شمالی در قرنطینه است

تهران (پانا) - دوازده روز از غیبت کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی از هرگونه حضور در رسانه‌ها و برنامه‌های ملی این کشور، باعث گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره وضعیت سلامتی وی شده است، یک رسانه کره جنوبی اما خبر داده که اون به دلیل ابتلای یکی از اعضای کابینه‌اش به کرونا در قرنطینه به سر می‌برد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
رهبر کره شمالی در قرنطینه است

به گزارش پانا، غیبت کیم جونگ اون در انظار عمومی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها در مورد سلامتی وی افزایش پیدا کند. این شایعات در حالی مطرح می‌شود که گزارش‌هایی تاییدنشده از قرار داشتن کیم جونگ اون در وضعیتی بحرانی در پی یک عمل جراحی قلب منتشر شده است. برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که پس از عمل جراحی قلب سلامتی وی در وضع وخیمی قرار گرفته است. با تمام این گمانه‌زنی‌های پیش از این اما رسانه Newsis هم به تازگی ادعا کرده که کیم در قرنطینه و‌ در ویلای شخصی خود در شهر دیگری مستقر شده و پیونگ یانگ را ترک کرده است.

خبرگزاری Newsis کره جنوبی همچنین گزارش داده که رهبر کره شمالی احتمالا به شهر ساحلی «وونسان» رفته است. این خبرگزاری مدعی شد که مقام‌های کره جنوبی ادعاها درباره وضعیت وخیم اون را رد کرده‌اند. روزنامه توکیو هم چند روز گذشته خبر خروج اون از پیونگ یانگ را تایید کرده بود.

۱۲ روز از آخرین حضور رهبر کره شمالی در رسانه‌های این کشور می‌گذرد اما کماکان پزشک وی و رسانه‌های داخلی از هر گونه توضیحی درباره وضعیت سلامتی وی خودداری می‌کنند و همین هم باعث گمانه‌زنی‌های مختلف از وضعیت سلامتی اون شده است.

طبق اعلام خبرگزاری کره جنوبی، شایعاتی هم درباره ابتلای یکی از اعضای کابینه رهبر کره شمالی به ویروس کرونا وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار