پخت و توزیع 14 هزار پُرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در نی‌ریز

نی‌ریز(پانا) - رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) نی ریز از پخت و توزیع 14 هزار پُرس غذای گرم با نظارت اداره بهداشت برای توزیع بین ایتام ونیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۸۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پخت و توزیع 14 هزار پُرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان در نی‌ریز

مهدی درویش‌زاده در گفت‌وگو با پانا با اشاره به آیه هشت سوره مبارکه بلد از قرآن کریم مبنی بر اطعام نیازمندان در روزهای سخت گفت: سنت نیکوی اطعام مساکین و نیازمندان از بدو تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از رئوس مهم خدمات این تشکیلات الهی بوده است.
او گفت: در پاسخگویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش مواسات و همدلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در قالب طرح بخشش ایرانیان با هدف ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان با همکاری قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی و خیرین و دستگاه‌های مربوطه کرده است.

او ادامه داد: در این طرح به نیت ۱۴ معصوم علیهم السلام از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان اقدام به پخت 14 هزار پُرس غذای گرم به روش بیرون‌بر با نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای توزیع بین ایتام و نیازمندان می‌شود.
درویش‌زاده خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس آماده دریافت خیرات، میرات اموات، نذورات، قربانی و... برای توزیع بین ایتام و نیازمندان شهرستان نی‌ریز در ماه مبارک رمضان است.

به گفته درویش‌زاده خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به " شماره کارت ۵۸۲۶-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ به‌نام این اداره واریز کنند.

خبرنگار: محمدصادق مرحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار