بهره مندی خانواده های دماوندی از تسهیلات بلاعوض کمیته امداد

دماوند (پانا)- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند اعلام کرد با شیوع ویروس کرونا بالغ بر ۱۹۷ میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد امام خمینی دماوند کمک شده است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی  خانواده های دماوندی از تسهیلات بلاعوض کمیته امداد

به گزارش ایرنا، مهدی شعبانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند در این خصوص بیان کرد: شکل‌گیری رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در آستانه ماه مبارک رمضان و با توجه به شیوع ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت.

او بیان کرد: مساعدت در قالب کمک‌های موردی و به صورت تسهیلات بلاعوض با اولویت کسب و کارهای آسیب دیده مورد توجه این نهاد در شهرستان است.

شعبانی افزود: جامعه هدف ما جهت پرداخت کمک‌ها به خانواده های مراجعه کننده غیر تحت پوشش کمیته امداد می‌باشد و افرادی که تحت پوشش هستند بخشی از کمک ها را دریافت می کنند و کمیته امداد دماوند ظرفیت پرداخت تسهیلات را به ۴۰۰ خانوار نیازمند دارد و این کمک‌ها به قالب بعد خانواده برای نیازمندان واریز می‌شود.

او تصریح کرد: در ابتدای شیوع کرونا برای تمامی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد که سالمند بودند، مبلغ یک میلیون ریال واریز شد تا بتوانند اقلام مورد نیاز خود را تامین کنند و در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا بالغ بر ۱۹۷ میلیون ریال به مددجویان کمک شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار