مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران :

حمایت از مدافعان سلامت به عنوان اصلی‌ترین گروه در حفظ سلامت آحاد جامعه

تهران(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران با ارسال پیامی به مناسبت هفته سلامت بر حمایت همه‌جانبه از مدافعان سلامت به عنوان اصلی ترین و همراه‌ترین گروه در حفظ سلامت آحاد جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از مدافعان سلامت به عنوان اصلی‌ترین گروه در حفظ سلامت آحاد جامعه

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در متن پیام محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران آمده است: در این روزها که با موضوع کرونا ویروس دست و پنجه نرم می‌کنیم مقوله سلامت بیش از هر زمان دیگری مورد توجه همه مسئولین و جوامع بشری در سراسر دنیا قرار گرفته و همسویی و همراهی بیشتری را برای دستیابی به اساسی‌ترین مولفه زندگی انسانی ایجاد کرده‌است.

او در ادامه عنوان کرد: بدیهی است که در این ایام سخت، مدافعان سلامت به عنوان اصلی‌ترین و همراه‌ترین گروه در حفظ سلامت آحاد جامعه در جایگاه ویژه باید مورد حمایت همگان واقع شوند. هفته سلامت فرصت مغتنمی است برای قدردانی اینجانب به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از زحمات کلیه عواملی که در عرصه سلامت استان همت گمارده‌اند به ویژه کارشناسان سلامت و تندرستی، مراقبین سلامت و رابطین بهداشت که سنگربانان تندرستی و سلامت در مدارس هستند.

صیدلو تاکید کرد: ضمن تبریک و خداقوت به همگی این عزیزان امیدوارم چشم‌انداز این زحمات تربیت نسلی سالم و پرنشاط برای ایران اسلامی را به همراه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار