منتخب مردم ساوجبلاغ: حمایت از فرهنگیان درمجلس دنبال می شود

کرج (پانا) - منتخب شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان درمجلس شورای اسلامی عنوان کرد رویکرد ما حمایت از فرهنگیان است و این نگاه در مجلس یازدهم دنبال می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
منتخب مردم ساوجبلاغ: حمایت از فرهنگیان درمجلس دنبال می شود

به گزارش ایرنا، علی حدادی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش البرز اظهار کرد: تلاش فرهنگیان استان البرز برای تداوم آموزش‌ها در ایام تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان در نهادینه کردن فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی نقش مهم و ماندگاری دارند، خاطرنشان کرد: فرهنگیان در دو بخش آموزشی و تربیتی خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه می دهند.

وی بیان کرد: فرهنگیان در تربیت نیروی انسانی جامعه مهمترین نقش را دارند و ضرورت دارد به مطالبات این قشر فرهیخته در جامعه توجه کرد.

حدادی درادامه به حضور دانش آموزان و فرهنگیان در دوران دفاع مقدس پرداخت و اضافه کرد: امروز فرهنگیان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زندگی به سبک اسلامی - ایرانی و همچنین مبارزه با جنگ نرم دشمن مسئولیت خطیری بر دوش دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز هم در این دیدار به بیان شرایط و برنامه های آموزش و پرورش استان پرداخت و گفت : آموزش و پرورش البرز به همت فرهنگیان و دانش آموزان در بخش های مختلف کارنامه موفقی دارد.

سالار قاسمی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین نیازهای آموزش و پرورش استان البرز را ساخت کلاس درس تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون خیرین مدرسه‌ساز نقش مهمی در ساخت فضاهای آموزشی استان داشته‌اند، یادآور شد: برای تامین کلاس مورد نیاز برای دانش آموزان نیاز به مشارکت مسوولان و همچنین خیرین نیک‌اندیش داریم.

وی تصریح کرد: تراکم کلاس‌های دانش آموزی به دلیل مهاجرت پذیری در استان البرز بالاتر از میانگین کشوری است.

قاسمی اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگیان البرز برای استمرار آموزش ها از طریق فضای مجازی به دانش آموزان رضایت بخش است.

وی بیان کرد: اقدامات جهادی دانش آموزان و فرهنگیان برای تولید اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با بیماری کرونا هم دراین مدت تحسین برانگیز است.

قاسمی تاکید کرد: آمار نشان می دهد که دانش آموزان و معلمان استان البرز استقبال و مشارکت بالایی در ورود به شبکه آموزش دانش آموزی "شاد" و تشکیل کلاس های درس در این شبکه داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار