آموزش غیر حضوری از طریق برنامه شاد با فعالیت ۶۰ درصد کلاس های کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کهگلیویه و بویراحمد در آیین گشایش فعالیت شبکه آموزش دانش آموزان در دبیرستان عفت فرهنگیان یاسوج عنوان کرد، با نصب برنامه شاد هم اکنون فعالیت تدریس در 56 درصد کلاس های دوره ابتدایی 60 درصد متوسطه اول و دوم و 70 درصد هنرستانهای فنی و حرفه ای کار و دانش آغاز شده است .

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش غیر حضوری از طریق برنامه شاد با فعالیت ۶۰ درصد کلاس های کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور گفت: هم اکنون امکان نصب این برنامه برای 7 هزار و 200 کلاس درس از مجموع 9 هزار کلاس ایجاد شده که به صورت میانگین در سه دوره 60 درصد نصب کرده اند.
او افزود: این تعداد کلاس حدود 119هزار دانش آموز را شامل می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر امکان نصب برای کلاس های چند پایه، استثنایی، پیش دبستانی، بزرگسالان و آموزش از راه دور فراهم نشده است .
او افزود: از بین دانش آموزان به ویژه در روستاها و مناطق عشایری که زیرساختها فراهم نشده است و یا گوشی هوشمند ندارند شناسایی و روشهای آموزش دیگر برای آنها فراهم می شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: از مجموع 55هزار دانش آموز بویراحمد حدود 60 درصد کلاس ها از طریق برنامه شاد راه اندازی شده است .
علی حسن زاده عنوان کرد: برای دانش آموزانی که امکان نصب فراهم نیست از روشهای غیر حضوری دیگری برای تدریس این دانش آموزان استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار