شرایط برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان اعلام شد

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دومین نشست ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا در سال 99 به تشریح شرایط برگزاری امتحانات دانش آموزان در پایان سال تحصیلی99-98 پرداخت.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شرایط برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی دانش آموزان اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب درباره چگونگی برگزاری امتحانات دانش آموزان در سال تحصیلی جاری اظهار کرد: با توجه به تعطیلاتی که برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در نظر گرفته شد ۴ تا ۶ هفته به سال تحصیلی اضافه می‌شود و دانش آموزان باید با آموزش مجازی و تلویزیونی محتوای آموزشی را کاملاً تعلیم ببینند.

وی ادامه داد: هیچ بخشی از کتاب درسی امسال حذف نمی‌شود و تمام محتوای آموزشی از طریق معلمان برای دانش‌آموزان تدریس خواهد شد.

اسکندری نسب از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان به صورت حضوری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تمام دانش‌آموزان همزمان در این آزمون شرکت نمی‌کنند و امکان فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد برگزاری آزمون به طور حضوری مانعی ندارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: در زمینه بازگشایی مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

وی درباره وضعیت برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه ششم هم گفت: امتحانات این پایه لغو و ارزشیابی آن به صورت کیفی- توصیفی خواهد بود.

بر پایه این گزارش: دومین نشست ستاد استانی پیشگیری از شیوع کرونا در آموزش و پرورش و مدارس استان کرمان در سال 99 با حضور اعضا در سالن شهید جعفری اداره کل اموزش و پرورش استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار