آموزش مجازی دانش آموزان مدارس استثنایی منطقه 19

تهران (پانا) - به همت مدیران مدارس استثنایی مهرطلبان (پسرانه) و طلوع (دخترانه) آموزش و پرورش منطقه 19، بستر آموزش مجازی و پل ارتباطی بین معلمان ودانش آموزان دارای نیازهای ویژه فراهم شده است.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مجازی دانش آموزان مدارس استثنایی منطقه 19

به گزارش خبرگزاری پانا، در راستای برآورده کردن نیاز‌های آموزشی متفاوت دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و کمک به شکوفایی استعداد‌ها و توانمندی‌های آنان آموزش‌های لازم در فضای مجازی ارائه می‌شود .

لیلا مهذب، مدیر مدرسه دخترانه طلوع منطقه 19 در گفتگو با پانا گفت: آموزگاران نخستین کسانی هستند که متوجه اختلالات در دانش آموزان می‌شوند و می‌توانند گام مهم و مؤثری درارائه شیوه‌ها، راهبرد‌های درمانی و آموزشی به این دانش‌آموزان بردارند .

او گفت: کانال آموزش مجازی در پیام رسان های داخلی برای آموزش دانش‌آموزان در منطقه راه‌اندازی شده است و خانواده‌ها می‌توانند محتوای تولید و بارگذاری شده را دریافت کنند .

محمد علی خانی، مدیر مدرسه پسرانه مهرطلبان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا ، تمام اتاق های مدرسه گندزدایی و ضدعفونی شده است و البته این روند همچنان ادامه دارد.

علی خانی با تأکید براهمیت ارتقای سطح کیفی آموزش‌های مهارتی، یادآور شد: با توجه به نیازهای ویژه دانش آموزان استثنایی منطقه، با بکارگیری شیوه‌های مناسب تعلیم وتربیت وبرنامه ریزی های اساسی در جهت به فعالیت رساندن توانمندی‌های بالقوه آنان تلاش خواهیم کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار