دیدار سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد با سرپرست بخشداری منطقه

سعدآباد،بوشهر(پانا)_ سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه ی سعدآباد در معیت معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، رئیس دفتر و روابط عمومی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی علامه حلی با حضور در بخشداری سعدآباد با دکتر حاجب فرد؛ سرپرست بخشداری دیدار و انتصاب ایشان در این پست را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد  با  سرپرست بخشداری منطقه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه سعدآباد ، سرپرست اداره آموزش و پرورش در این دیدار ضمن تبریک پست جدید و عرض خیر مقدم به حاجب فرد، برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت و بهروزی و آمادگی خود و خانواده بزرگ فرهنگیان منطقه را به منظور همدلی، همراهی و همکاری با بخشدار محترم در زمینه خدمت به مردم خوب و فهیم منطقه ی سعدآباد اعلام نمود.

وی گفت بخش و به ویژه شهر سعدآباد، از نظر فرهنگی؛ دارای سابقه ای درخشان در آموزش و پرورش است که تاریخچه آن با تاریخچه آموزش و پرورش در مرکز استان یعنی تأسیس مدرسه سعادت در شهر بوشهر برابری می کند و به همین دلیل نام و جایگاه سعدآباد همواره با صفت و ویژگی زیبای "فرهنگ و فرهنگی" عجین شده است.

ایشان سپس به تشریح وضعیت آموزش و پرورش در زمینه آمار نیروی انسانی، آمار دانش آموزی، تجهیزات و فضاهای آموزشی و ... پرداخت و از دانش آموزان منطقه به عنوان یک ظرفیت مستعد نیازمند به شکوفایی و از فرهنگیان منطقه به عنوان افرادی فرهیخته، توانمند، تأثیر گذار و حاضر در تمامی صحنه های ملی و مذهبی یاد کرد.

علی پور یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی و اساسی آموزش و پرورش منطقه را، تخریبی بودن خیلی از مدارس، به ویژه در شهرهای سعدآباد و وحدتیه عنوان کرد و از بخشدار محترم درخواست همکاری و حمایت در رفع این معضل نمود.

در ادامه این دیدار حاجب فرد؛ با اشاره به قدمت تاریخی و فرهنگی سعدآباد و گسترده و محدوده فعالیت آموزش و پرورش و فرهنگیان این منطقه، آموزش و پرورش را یکی از اولویت های اصلی خود، که به آن نگاه ویژه ای خواهد داشت، عنوان کرد و تلاش و جدیت در برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش را خواستار شد.

وی گفت؛ در فرصتی مناسب طی جلسه ای تخصصی، تمامی مشکلات آموزش و پرورش منطقه را بررسی و اولویت بندی خواهیم کرد و با رایزنی های لازم با مقامات بالاتر تمام سعی و تلاش خود را در رفع مسائل و مشکلات بکار خواهم بست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار