پلمب واحدهای آلاینده در جنوب تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از پلمب چند واحد آلاینده بازیافت پلاستیک در بخش قلعه نو این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۶۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پلمب واحدهای آلاینده در جنوب تهران

به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، زهره عبادتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت اداره محیط زیست شهرستان ری علیه واحدهای آلاینده در بخش قلعه نو، پنج واحد بازیافت پلاستیک با دستور مقام محترم قضایی پلمب و جمع آوری شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در ادامه افزود: با توجه به بی‌توجهی به اخطاریه‌های زیست محیطی قبلی و رأی مرجع قضایی، صبح امروز کلیه دستگاه‌های این واحدها پلمب و پسماندهای پلاستیک دپو شده در این مجموعه با همکاری بخشداری قلعه نو جمع‌آوری شد.

وی افزود: فعالیت تعداد قابل توجهی واحد بازیافت پلاستیک و تفکیک ضایعات پلاستیکی در سطح شهرستان شناسایی شده و اداره حفاظت محیط زیست شهر ری ضمن شناسایی مابقی این واحدها نسبت به پلمب و جمع‌آوری آنها با همکاری مقام قضایی و بخشداری‌ها اقدام خواهد کرد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ری تاکید کرد: این واحدها علاوه بر آلودگی آب و خاک در مقاطع شبانگاهی نسبت به پسماند سوزی اقدام کرده و نقش قابل توجهی در آلودگی شهرستان ری دارند‌.

عبادتی افزود: در صورتی‌که مدیران اجرایی پسماندها نسبت به نظارت جدی بر مدیریت اصولی پسماند تولیدی اقدام کنند، قطعا با فعالیت چنین واحدهای متخلف و غیر مجاز که باعث بروز آسیب‌های جدی بر محیط زیست می‌شوند، رو برو نخواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار