مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

شبکه شاد، بستر و ابزاری یکپارچه، آسان و کاربردی برای آموزش های مجازی است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز شبکه شاد را بستر و ابزاری یکپارچه، آسان و کاربردی برای آموزش های مجازی دانست.

کد مطلب: ۱۰۳۶۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
شبکه شاد، بستر و ابزاری یکپارچه، آسان و کاربردی برای آموزش های مجازی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی در سی و پنجمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز که با حضور مدیران آموزش و پرورش مناطق 8 گانه استان برگزار شد، در خصوص زمان بازگشایی مجدد مدارس گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی مدارس تصمیم می گیرد و ما هم منتظر تا تصمیم نهایی ستاد هستیم و تا آن زمان آموزش های مجازی را با قوت بیشتر از قبل ادامه خواهد یافت.

قاسمی در ادامه در خصوص راه اندازی شبکه آموزش دانش آموان خاطرنشان کرد: شبکه شاد بستر و ابزاری یکپارچه، آسان و کاربردی برای آموزش های مجازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: وجود نواقص و مشکلات احتمالی فنی در شبکه طبیعی است که مرتفع خواهد شد و جای نگرانی ندارد.

قاسمی ضمن لزوم توجه به نظرات منتقدان برای بهبود و ارتقا مستمر کیفیت و عملکرد شبکه شاد، با اشاره به برخی از نظرات در خصوص این شبکه گفت: شبکه شاد با ابزارهای مناسب و ویژه با امنیت بالا و ساختار بسیار ساده در اختیار معلمان، دانش آموزان و اولیاء قرار گرفته است و نباید به هر ابزار نو یا امکان جدیدی که در داخل کشور ایجاد می شود نگاه منفی و بدبینانه داشتیم.

وی با اشاره به اینکه شبکه شاد تعامل و ارتباط دو سویه معلم و دانش آموز را آموزش های مجازی پیش بینی و فراهم کرده است؛ افزود: مستند سازی فعالیت های آموزشی در قالب فضای مجازی ضروری است و آموزش و پرورش نواحی، مناطق و معاونین آموزشی استان برای جمع آوری تجارب و ایده های بدیع و برتر در این خصوص اقدام کنند.

قاسمی در پایان اظهار کرد: همه باید پای کار باشند تا از ظرفیت های شبکه آموزش دانش آموزان به خوبی استفاده شود و ما طبق برنامه ریزی هایی که صورت خواهد گرفت عملکرد مدیران مدارس را در رابطه با شبکه شاد ارزیابی می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار