حامیان بیش از دو میلیارد تومان به فرزندان ایتام و محسنین سیستان و بلوچستان پرداخت کردند

زاهدان (پانا) _ سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد طی اسفند ماه سال ۹۸ بیش از دو میلیارد تومان حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان سیستان و بلوچستان، به حساب فرزندان معنوی خود پرداخت کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۶۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حامیان بیش از دو میلیارد تومان به فرزندان ایتام و محسنین سیستان و بلوچستان پرداخت کردند

به گزارش اداره کمیته امداد سیستان و بلوچستان، سید علی موسوی، سرپرست توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا حامیان نیک اندیش فرزندان محسنین و ایتام طی اسفند ماه سال ۹۸ بیش از دو میلیارد تومان از طریق واریز مستقیم و روش های نوین به حساب فرزندان معنوی خود پرداخت کردند.

او ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا، سال گذشته قادر به برگزاری جشن نیکوکاری به شکل مرسوم هر ساله نبودیم و از طریق روش های نوین کمک های مردمی جمع آوری شده است.

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کمک ۱۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان به جشن نیکوکاری، ادامه داد: بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب روش های نوین شامل اپلیکیشن و کد ussd جمع آوری شد که با اجرای جشن نیکوکاری به حساب کمیته امداد امام (ره) واریز و در سایر سرفصل ها نیز ۵۰ میلیون تومان کمک شد.

او افزود: مردم نیکوکار استان سیستان و بلوچستان می توانند از طریق سایت کمیته امداد، اداره اکرام ایتام، تماس با شماره ۰۵۴۳۳۵۱۸۰۳۴ و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سطح استان حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را به صورت ماهانه عهده دار شوند.

موسوی اعلام کرد: خیران با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در طرح اکرام ایتام ثبت نام و با انتخاب فرزند معنوی مورد نظر کمک های خود را به صورت مستقیم در اختیار آنها قرار دهند.

سرپرست توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک و پرخیر و برکت رمضان برنامه ریزی های مطلوب جهت بهره برداری و استفاده بهینه از فضای معنوی حاکم در این ماه عزیز و همچنین مناسبت های مختلف آن ایام در راستای رفع مشکلات معیشتی، درمانی، مسکن، اشتغال، جهیزیه و غیره خانوارهای مورد حمایت صورت گرفته است.

موسوی افزود: استفاده از ظرفیت های موجود در سطح استان جهت بهره مندی خانوارهای تحت حمایت از برکات این ماه پر خیر و برکت در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار