رخشانی‌مهر خبر داد

تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای احداث سرویس بهداشتی مدارس

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از ابلاغ و تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای احداث و تجهیز سرویس بهداشتی مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای احداث سرویس بهداشتی مدارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور از رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی مدارس خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در برخی از مناطق کشور سرویس‌های بهداشتی مدارس به تعداد کافی نبوده یا نیاز به تعمیرات داشت به منظور رعایت بهداشت و حفظ سلامت دانش آموزان برای تجهیز و ساخت این مدارس اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادیم.

او ادامه داد: امسال برای اولین بار در قانون بودجه سنواتی سال ۹۹ ردیفی برای احداث سرویس بهداشتی مدارس استان‌های سراسر کشور تعلق گرفت.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی مدارس ۷۰ میلیارد تومان است که به استان‌های کشور با اولویت استان‌های محروم و مدارس روستایی این مناطق تعلق می‌گیرد.

رخشانی‌مهر اشاره کرد: با توجه به اینکه در مواردی تعمیر سرویس‌های بهداشتی به تعویق افتاده بود بنابراین استفاده از این سرویس‌ها ممکن بود در نتیجه اعتباری برای این شرایط در نظر گرفته شد تا کار تعمیرات به زودی انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار