معلم محلاتی مدال طلای مسابقات جهانی والیبال را به پرستاران اهدا کرد

تهران (پانا) - معلم محلاتی باانگیزه تجلیل از مدافعان سلامت، مدال طلای مسابقات جهانی والیبال نشسته خود را به پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان محلات تقدیم کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۵۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
معلم محلاتی مدال طلای مسابقات جهانی والیبال را به پرستاران اهدا کرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، درپی شیوع بیماری کرونا ویروس و تلاش پرستاران برای مبارزه با این بیماری، حسن محمدی از فرهنگیان شهرستان محلات و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی والیبال نشسته، در راستای تجلیل از خدمات پزشکان و پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا و قدردانی از تلاش‌های آنان، مدال طلای مسابقات جهانی والیبال نشسته برزیل را به پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان محلات تقدیم کرد.

او مربی تیم ملی والیبال نشسته و از ورزشکار پارالمپیکی است که علاوه بر اهدای مدال طلای مسابقات والیبال نشسته جهانی برزیل، تندیس مبارک آستان قدس رضوی را نیز به مدافعین خط مقدم سلامت شهرستان محلات اهدا کرد.

این معلم فرهیخته محلاتی هنگام اهدای مدال خود به پرستاران گفت: در شرایط کنونی جای این مدال دیگر در خانه ما نیست زیرا تا دیروز فکر می‌کردم من قهرمان هستم اما امروز متوجه شدم قهرمان واقعی پرستارانی هستند که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار