مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات:

تلاش معلمان محلاتی برای آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات از پیگیری آموزش مجازی دانش‌آموزان در زمان تعطیلات اضطراری با استفاده از ظرفیت تولید محتوا و فضای الکترونیک و مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش معلمان محلاتی برای آموزش غیر حضوری دانش‌آموزان

اراک(پانا) حجت‌اله محمدی مدیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلات اضطراری مدارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کورونا گفت با وجود تعطیلی غیر منتظره مدارس آموزش تعطیل نیست و معلمان با استفاده از تجارب خود در جشنواره های درس پژوهی، تولید محتوا، نوآورانه، تجربیات برتر و الگوهای تدریس برتر اقدام به تولید محتوا و انتشار بر روی فضای الکترونیک کرده اند و در دوران گذر از بحران آموزش را به خانه دانش‌آموزان برده اند.

محمدی با اشاره به اینکه سخت افزار، محتوی مناسب، معلم، فراگیر و خانواده از ارکان سیستم آموزش الکترونیک و مدرسه مجازی است به مدیران مدارس توصیه کرد تولید محتوای مناسب، فعال‌سازی معلمان به خصوص معلمان رسانه‌ساز و ایجاد آمادگی و انگیزه در خانواده‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی گفت: هدف آموزش و پرورش پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و آموزش‌های جایگزین برای دانش‌آموزان است.

مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد خانواده‌ نقش مهمی در یادگیری دانش‌آموزان دارد و درخواست ما از اولیا تقویت روحیه دانش‌آموزان و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و تداوم نظم و انضباط در پیش بردن برنامه‌های درسی است، والدین کودکان پایه‌های اول، دوم و سوم در حین پخش برنامه شبکه آموزش در کنار آنها باشند.

محمدی گفت: موفقیت مدیریت کرونا و مدرسه مجازی به همدلی و همکاری ستاد، مدرسه، اولیا و دانش‌آموزان بستگی دارد و شاهد هستیم که همکاران فرهنگی ما در سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی اقدامات ارزشمندی را جهت کمک به جبران عقب ماندگی درسی دانش‌آموزان به صورت داوطلبانه انجام می‌دهند و معاونت آموزشی مسئولیت رصد فعالیت‌های مدارس را بر عهده دارد.

خاطرنشان می‌شود سه کارگروه بهداشت و سلامت، آموزش و تولید محتوی الکترونیک و فناوری اطلاعات از ارکان اصلی ستاد مدیریت بحران و آموزش‌های مجازی در آموزش و پرورش است.

#آموزش _ تعطیل _ نیست

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار