مشاور امور جوانان آموزش و پرورش دشتستان:

پیام تبریک مشاور امور جوانان مدیریت آموزش و پرورش دشتستان

دشتستان،بوشهر(پانا)_ مشاور امور جوانان مدیریت آموزش و پرورش دشتستان در پیامی فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۴۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مشاور امور جوانان مدیریت آموزش و پرورش دشتستان

به گزارش پانا ، احمد بحرینی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

ماه شعبان ایام شادی و سرور اهلبیت پیامبر علیهم السلام و یازدهم شعبان ولادت گل هاشمی، جوان کربلا، ولادت حضرت علی اکبر(ع) می باشد. این ولادت سراسر نور حضرت، بهانه ای است تا به همت و غیرت جوانان ایرانی تبریک و درود فرستیم.

سال هاست ایران زخمدار شهادت دلیرمردان و شیران بی باکی است که سراسر رشادت و جوانمردی شان زبانزد دوست و بیگانه است . در واپسین ماه های آخر سال 98 شهادت سردار سلیمانی بی تردید یکی از تلخ ترین خبر هایی بود که منتشر شد و قلوب میلیون ها ایرانی را به درد آورد اما حماسه تشییع این قهرمان ملی صحنه هایی از حماسه آفرینی ملت در تقدیر از فرزند خود را به نمایش گذاشت.

شهید سلیمانی نمونه بی بدیل از الگوهایی همچون شهید همت، باکری، خرازی، دوران، بابایی و ... برای جوانان ما بود و جوانانی که رشادت های این فرماندهان جوان جنگ را ندیده بودند همه آن خصلت های نیکو را یکجا در حاج قاسم سلیمانی می دیدند. قطعا این اعتقاد راسخ وجود دارد که شهید سلیمانی امروز یک مکتب است و به ناحق ریخته شدن خون این شهید باعث شد تا جوانان و نوجوانان زیادی قدم در راه او بگذارند که باید خروجی این مکتب جوانانی با همت و اراده والا برای رفع محرومیت ها ، نا عدالتی ها و تبعیض ها باشد و این مهم وظیفه ی معلمان و دانش آموزان عزیز را بسی سنگین تر از گذشته می کند.

امسال نیز نوروز را با رنج و سختی مردم عزیز کشورمان به دلیل شیوع کرونا ویروس آغاز کردیم، و کام ایشان را تلخ کرد و تلخی حوادث سال گذشته را تداوم بخشید. در این بین، اما جوانان فهیم و بی ادعایی از دانش آموزان و فرهنگیان عزیز دشتستانی بنا بر رویکردهای ابلاغی مقام معظم رهبری که محور همه سیاست‌ها و برنامه‌های نظام در گام دوم انقلاب را با تمرکز بر استفاده از ظرفیت و توجه به جوانان برای حل مشکلات و بحران های مختلف بوده است؛ دوشا دوش اقشار مختلف مردم به صورت خودجوش برای کمک و یاری هم وطنانمان پا به میدان مبارزه گذاشتند ودر قالب اکیپ های ضد عفونی ، گند زدایی و ایجاد کارگاه های تولید ماسک ، در این راه پیشرو، مؤثر و استوار بودند و هستند.

اینجانب روز جوان را به همه جوانان سرافراز میهن اسلامی به خصوص دانش آموزان و معلمان عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم که با همت بلند و اراده استوار در سایه توجه بیش از پیش مسئولین محترم ، جوانان ایرانی در برهه‌های حساس کشور نقش آفرینی نمایند ، و ایمان دارم مشکلات و مسائل مختلف از جمله مشکلات و تنگناهای اقتصادی و معیشتی با یاری جوانان متعهد و متخصص یکی پس از دیگری حل می‌شود و آینده کشور به دست همین جوانان عزیز ، ساخته خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار