با هدف بومی سازی و بهره گیری از ظرفیت شبکه استانی؛

مدیرکل آموزش و پرورش استان با مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد

زاهدان (پانا) - با هدف گسترش ارتباطات و تبادل نظر در راستای اجرای برنامه های آموزشی و استمرار فرآیند آموزش دانش آموزان سیستانی و بلوچستانی جلسه مشترک مدیران کل آموزش و پرورش و صداوسیمای استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش استان با مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد

حمیدرضا رخشانی صبح امروز در دیدار با مدیر کل صدا و سیما استان اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا ویروس و با هدف افزایش اقدامات پیشگیرانه، رعایت نکات بهداشتی و افزایش ضریب ایمنی و سلامت دانش آموزان، تمامی مدارس کشور و به تبع آن مدارس استان سیستان و بلوچستان در همه مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد، اما آموزش دانش آموزان با همراهی معلمان و دانش آموزان و اولیا تعطیل پذیر نیست و همچنان ادامه دارد .
او با اشاره به اینکه از همه ظرفیتها و امکانات برای استمرار فرآیند آموزش و تحصیل دانش آموزان بهره گیری می کنیم؛ ادامه داد: در این مجال مدیران ومعلمان در حال ارائه محتواهای آموزشی به روش الکترونیکی و بهره‌گیری از فضای مجازی می باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ساماندهی فرآیند یادگیری در فضاهای مجازی را مهم و ضروری دانست و بیان کرد: وزارت آموزش‌وپرورش در یک اقدام نوین با ایجاد یک رابط کاربری، ارتباط بین سامانه سناد به عنوان پایگاه داده اطلاعات مدارس، دانش آموزان، کلاس‌ها و معلمان را با پیام‌رسان‌های داخلی فراهم نموده است.
او معرفی ظرفیتها و قابلیتهای شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد) از طریق بستر صداو سیما را مورد تاکید قرارداد و افزود: زیرساخت اجرای این طرح، استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی است.
رخشانی تصریح کرد: تدریس محتوای آموزشی از شبکه آموزش همچنان ادامه دارد، اما با هدف بومی سازی و بهره گیری از ظرفیت شبکه استانی درصدد استمرار و گسترش فرآیند آموزش مجازی خواهیم بود.

مدیرکل صداوسیمای استان هم در این دیدار گفت: صداوسیما با استفاده از ظرفیت شبکه های رادیویی و تلویزیونی استان برای ادامه فرآیند آموزشی مدارس و دانش آموزان و با هدف ایجاد فرصت‌های بیشتر و در گستره وسیع اعلام آمادگی می کند.
کردستانی با اشاره به اهمیت موضوع آموزش و اولویت فعلی دستگاه تعلیم و تربیت و از سویی دیگر نگرانی خانواده ها و دانش آموزان، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای برنامه های آموزشی و تربیتی و استمرار آن سعی خواهیم کرد از همه ظرفیت ها به نحو شایسته و مطلوبی بهره‌گیری کرده و در این مسیر با تمام توان همراه مجموعه آموزش و پرورش خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار