مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفتگو با پانا عنوان کرد:

راه‌اندازی کارگاه بزرگ تولید ماسک در زنجان

زنجان (پانا) - محمد رضا انصاری، مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان، در خصوص نحوه‌ راه‌اندازی و میزان تولید کارگاه تولید ماسک توسط این سازمان توضیحاتی ارایه داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی کارگاه بزرگ تولید ماسک در زنجان

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان در گفتگو با پانا در خصوص تولید ماسک توسط این سازمان عنوان کرد: این فعالیت با حمایت و هماهنگی استاندار زنجان، فرماندار زنجان، رئیس سازمان صمت استان، مدیرکل سازمان هلال احمر، بنده و دیگر ارگان‌های استان از تاریخ 20 اسفند آغاز شده است.
او در پاسخ به اینکه نیروهای فعال در این کارگاه شامل چه افرادی هستند، گفت: نیروهای ما شامل نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر استان، پویش‌های مردمی بسیج سازندگی، مربیان و هنرآموزان سازمان فنی و حرفه‌ای و هنرآموزان آموزشگاهای فنی و حرفه‌ای شهرستان زنجان هستند.
انصاری در خصوص نحوه تامین هزینه‌ مالی این کارگاه بیان کرد: هزینه‌ مالی لازم برای تولید، با حمایت استاندار، فرمانداران و حمایت پویش‌های مردمی و خیرین استان و خصوصا با حمایت ویژه‌ مدیر کل صمت استان، تأمین می‌شود.
مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان در ادامه عنوان کرد: فعالیت این کارگاه با تولید 3000 تا 4000 ماسک در روز شروع شد و در کل ایام عید نیز فعال بوده و در حال حاضر روزانه حدود 45 هزار ماسک در این کارگاه تولید می‌شود.
انصاری همچنین در مورد نحوه توزیع ماسک در سطح استان گفت: همه‌ ماسک‌های تولید شده در این کارگاه برای توزیع به معاونت غذا و داروی استان تحویل داده می‌شود و از طریق این معاونت در بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها و مکان‌های مورد نیاز استان توزیع می‌شود.
این مقام مسیول در ادامه در خصوص اینکه پیش‌تر، از این کارگاه برای تولید چه چیزی استفاده می‌شده بیان کرد: این کارگاه، کارگاه آموزشی سازمان فنی و حرفه‌ای است و قبلا هنرجویان طراحی دوخت سازمان فنی حرفه‌ای در این کارگاه آموزش می‌دیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار