۸۲ درصد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان بوشهر بهبود پیدا کرده‌اند

بوشهر(پانا)-استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ۸۲ درصد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان بهبود یافته‌اند، گفت: بازار استان بوشهر به استثنای واحدهای صنفی عرضه‌کننده ارزاق عمومی تا ۱۵ فروردین تعطیل است.

کد مطلب: ۱۰۳۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
۸۲ درصد بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان بوشهر بهبود پیدا کرده‌اند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در جلسه ستاد کرونای استان بوشهر، با تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی مردم و رفع نگرانی ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، امید می‌رود در راستای تحقق این مهم گام‌های اساسی و تاثیرگذاری برداشته شود.
وی، با بیان اینکه در سال رونق تولید سال قبل تلاش‌های قابل توجهی انجام و برنامه‌های مهمی اجرا شد گفت: امسال در مسیر رونق تولید، جهش تولید هدف‌گذاری شده که با تحقق این مهم بسیاری از مشکلات جامعه به ویژه در حوزه اشتغال و اقتصاد برطرف می‌شود.
استاندار بوشهر با قدردانی از همگان در عرصه مقابله با ویروس کرونا افزود: همراهی و همکاری مردم در صنوف و قشرهای مختلف در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است که در این راستا کسبه، اصناف، فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و قشرهای مختلف در همه شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر فعالیت‌های درخور تحسینی انجام دادند که از خدمات آنان قدردانی می‌شود.
گراوند با قدردانی از همکاری فعالان اجتماعی، مردمی و سازمان‌های مردم نهاد که به صورت خودجوش در عرصه مبارزه با ویروس کرونا تلاش می‌کنند افزود: حرکت و فعالیت همه نهادهای مردمی در این راستا بر اساس مصوبه ستاد کرونا باید با مدیریت و فرماندهی یک سازمان از جمله جمعیت هلال احمر باشد تا از بروز برخی از مشکلات جلوگیری شود.
وی،پویش فعالان اقتصادی استان بوشهر در راستای مقابله با کرونا را در کشور الگو دانست و بیان کرد: بازار، اصناف، فعالان اقتصادی در راستای مقابله با ویروس کرونا پیشگام بوده‌‌اند و یک الگوی قابل توجهی برای کشور بود.
استاندار بوشهر ادامه همکاری را سبب رفع مشکلات کووید 19 دانست و تاکید کرد: از همه فعالان اجتماعی، دلسوزان و سازمان‌های مردم نهاد قدردانی می‌شود که در این راستا تاکنون واحدها و کارگاه‌های متعددی در تولید مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش یکبار مصرف در استان راه‌اندازی شده و درصدد ایجاد واحد بزرگ تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک هستیم.
گراوند با بیان اینکه بازار و اصناف استان بوشهر در شهرهای مختلف در عرصه مقابله با ویروس کرونا پیشگام بوده‌اند گفت: بازار استان بوشهر به استثنای واحدهای صنفی عرضه کننده ارزاق عمومی مابقی واحدها تا 15 فروردین تعطیل است.
وی، با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی به ویژه پرهیز از سفر در ایام نوروز برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا افزود: هیچ امکاناتی برای پذیرش مسافران در بوشهر در ایام تعطیلات نوروز فراهم نیست و لازم است هموطنان، این استان را برای مقصد گردشگری انتخاب نکنند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه کمپ‌ها، بوستان‌ها، اقامتگاه‌ها و مهمانسراها و هتل‌ها هیچ خدماتی به مسافران ارائه نمی‌کنند افزود: واگذاری خانه‌های مبله در استان بوشهر ممنوع و تاکنون افزون بر 55 خانه مبله غیرمجاز پلمب شده است.
گراوند با قدردانی از جامعه پزشکی و پرستاران در عرصه ویروس کرونا خاطر نشان کرد: ماندن در خانه سبب رفع خستگی کادر درمانی و پرستاری در غیر این صورت بر خستگی آنان افزوده می‌شود.
وی، با تاکید بر جمع آوری فروشندگان دوره گرد برای کمک به جلوگیری از انتقال ویروس کرونا افزود: با تلاش جامعه پزشکی و پرستاران تاکنون 82 درصد مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر بهبود یافته‌اند که همکاری مردم در بخش‌های مختلف برای شکست این ویروس امری ضروری و اجتناب تاپذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار