پیام نوروزی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در پیامی فرارسیدن عید نوروز، عید مبعث و اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۱۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام نوروزی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، متن پیام علی ذوعلم معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به مناسبت فرارسیدن سال 1399 به شرح زیر است:

«(یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال)

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست/بیار نفحه ای از گیسوی معنبر دوست

در سالی که گذشت همدلی، هم افزایی و تلاش همکاران محترم سازمان، دستاوردهای خوبی را برای فراهم ساختن بستر مناسب تحولی در سازمان به یادگار گذاشت. اهتمام در بازآرایی ساختار سازمانی، تلاش برای استقرار 11 حوزه تربیت و یادگیری، حرکت به سمت بهره‌گیری از ظرفیت‌های پیرامونی به ویژه ظرفیت‌های فکری شوراهای اندیشه‌ورز، مجموعه‌های فراسازمانی و ایده‌های نهفته در استان‌ها، اقدام براساس سند تحول بنیادین و اجرای کامل برنامه درسی ملی و اجرای برخی ایده‌ها و دیدگاه‌های کارشناسی و تخصصی، گوشه‌ای از تلاش‌های مضاعف صورت گرفته است.

سال 1398 با همه فراز و نشیب‌ها گذشت و در پیش روی، چشم‌اندازی از برنامه‌های متنوع و مبتنی در مدار تحولی قرار دارد که به فضل الهی در سال جدید با شور و نشاطی مضاعف و اهتمامی فراتر از گذشته با اتکا به قدرت لایزال الهی و در کنار یکدیگر، برای تحقق آن تلاش خواهیم نمود.

ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات بی‌شائبه شما همکار ارجمند، فرارسیدن عید سعید نوروز و بهارطبیعت را که در تقارن با عید سعید مبعث و اعیاد شریف شعبانیه قرار دارد، تبریک عرض نموده و برای شما و خانواده محترمتان، توفیق بیش از پیش، عافیت و عاقبت بخیری از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار