رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی در پنجمین گردهمایی مشترک مدیران و معاونان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها خبر داد؛

ایجاد پویش درس خانه در سایت رشد

۱۰۰۰ فیلم آموزشی در آپارات بارگذاری شده است

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی در پنجمین گردهمایی مشترک مدیران و معاونان ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان از بارگذاری۱۰۰۰ فیلم آموزشی در آپارات و ایجاد پویش درس خانه در سایت رشد جهت بارگذاری محتوی تولید شده آموزشی معلمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد پویش درس خانه در سایت رشد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام علی ذوعلم با اشاره به دعای تحویل سال گفت: تحول در آموزش و پرورش همواره ضروری است و ما در هر لحظه باید سعی کنیم تا در لحظه دیگر تحولی به وجود آوریم.

او با بیان اینکه در کتاب‌های درسی در سال ۹۹تغییرات جزیی کتاب‌ها را به حداقل رساندیم و همچنین دوره اعتبار سه ساله را بر روی کتاب‌ها درج کردیم، گفت: برای توزیع کتاب‌های درسی برنامه‌ریزی از هم اکنون صورت گرفته است و کارگروهی در استان‌ها با ریاست مدیرکل استان‌ها تشکیل شده است تا توزیع این کتاب‌ها بدون هیچ نقصی در سال تحصیلی 1400- 13۹۹ انجام پذیرد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی درسی با بیان اینکه در سایت رشد پویش درس خانه جهت ارائه کارهای تولیدی معلمان ایجاد شده است، گفت: در سامانه آپارات ۱۰۰۰فیلم آموزشی که در گذشته تهیه شده است و می‌تواند به دانش آموزان در فراگیری مواد درسی کمک کند، قرار گرفته است و همچنین کتابخانه مجازی سایت مدرسه روی سایت رشد جهت استفاده دانش آموزان قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار