پویش طوفان همدلی در هنرستان امام خمینی (ره) منطقه4

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، در بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی هنرستان کاردانش دخترانه امام خمینی (ره)، این اقدام را گامی موثر در ادای سهم منطقه جهت رفع نیاز خانواده بزرگ آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پویش طوفان همدلی در هنرستان امام خمینی (ره)  منطقه4

صبح روز دوشنبه 26 اسفند 98 محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار به همراه مسوولان آموزش و پرورش در کارگاه تولید ماسک هنرستان کاردانش دخترانه امام خمینی (ره) حضور یافتند.

در ادامه اجرای تصمیمات و مصوبات کمیته پیشگیری و کنترل کرونا و تدابیر مقابله ای با شیوع این ویروس مرموز، علاوه بر اقدامات قبلی، تولید ماسک بهداشتی تحت عنوان "پویش طوفان همدلی" در هنرستان کاردانش دخترانه امام خمینی (ره) نیز کلید خورد. لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، در بازدید از کارگاه تولید ماسک بهداشتی هنرستان کاردانش دخترانه امام خمینی (ره)، این اقدام را گامی موثر در ادای سهم منطقه جهت رفع نیاز خانواده بزرگ آموزش و پرورش دانست.

مصطفی آذرکیش، مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت متبوع، پانته آدرّی، معاون آموزش متوسطه و جمالی، رییس اداره فنی و حرفه ای اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، روزبهانی، معاون آموزش متوسطه، پارسا، کارشناس مسوول مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش و باقریان، کارشناس مسوول سلامت و پیشگیری با حضور در هنرستان کاردانش دخترانه امام خمینی (ره) از روند تولید ماسک های بهداشتی بازدید به عمل آوردند. این بازدید به منظور تقدیر و تشکر از اقدام انسان دوستانه مدیر، معاونان، کارکنان و گروه خیاطی این هنرستان صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار