شمار مبتلایان قطعی کرونا در مازندران به 1374 نفر رسید

ساری (پانا) - طبق آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، تا به امروز یک هزار و 374 نفر در مازندران به بیماری کووید 19 مبتلا شده‌اند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
شمار مبتلایان قطعی کرونا در مازندران به 1374 نفر رسید

روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی مازندران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «به منظور پرهیز از انتشار اطلاعات متناقض در خصوص ارائه آمار بیماران مبتلا به کرونا و تلفات این ویروس و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی، آمار مربوط به استان‌ها توسط سخنگوی وزارت بهداشت به عنوان تولیت «ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کشور» روزانه از طریق شبکه خبر به صورت زنده به اطلاع هم‌وطنان عزیز خواهد رسید.» و به این ترتیب تلویحا اعلام کرد که دیگر آمار روزانه از استان مازندران را اعلام نخواهد کرد.

طبق آنچه که امروز کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد، از ظهر دیروز تا امروز 96 مورد جدید شناسایی شده کووید19 در مازندران ثبت شده است و با توجه به اینکه تا روز گذشته در مجموع 1278 نفر در این استان به صورت قطعی به این بیماری مبتلا بوده‌اند، این آمار امروز به 1374 نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با توجه به اینکه شیب ابتلا در دو استان اصفهان و مازندران همچنان بالاست، از مردم خواست که به این دو استان به هیچ وجه سفر نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار