معاون تربیت بدنی و سلامت هرمزگان:

جشنواره مجازی الگوی برتر تدریس آموزش سلامت

هرمزگان(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت هرمزگان گفت: جشنواره مجازی الگوى برتر تدریس آموزش سلامت ویژه مراقبان و رابطان سلامت استان هرمزگان با عنوان “همه با هم کرونا را شکست خواهیم داد" آغاز شد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره مجازی الگوی برتر تدریس آموزش سلامت

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، علیرضا باقری با بیان اینکه این جشنواره به همت اداره سلامت و تندرستى اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اجرا می شود، گفت: مراقبان و رابطان سلامت می توانند از نحوه آموزش در خصوص پیشگیرى و مقابله با ویروس کرونا فیلم تهیه کنند.
وی افزود: این جشنواره از 26 اسفندماه آغاز شده است و متقاضیان در یک فرصت یک ماهه و تا پایان فروردین ماه 99 مهلت ارسال آثار خود را دارند.

باقری ادامه داد: متقاضیان می توانند آثار تدریس و آموزش خود را به کارشناس سلامت منطقه و یا اپلیکیشن سفیران سلامت دفتر ارتقاء سلامت وزارت بهداشت به آدرس سایت: iec.behdasht.gov.ir. بارگذارى کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت هرمزگان اضافه کرد: جشنواره الگوهای برتر تدریس آموزش سلامت در راستای تقویت فرآیندهای آموزشی، بهبود و ارتقای شغلی و تخصصی آموزش دهندگان در مبارزه با بیماری کرونا برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار