در جشنواره ی الگوهای برتر تدریس معلمان عشایری محقق شد: کسب 4رتبه کشور توسط معلمین مدارس عشایری استان

کد مطلب: ۱۰۳۱۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
در جشنواره ی الگوهای برتر تدریس معلمان عشایری محقق شد: کسب 4رتبه کشور توسط معلمین مدارس عشایری استان

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 4 معلم مدارس عشایری از سه شهرستان موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در جشنواره الگوهای برتر تدریس معلمان عشایری شدند.

محمد علی واقعی با بیان این خبر اظهار کرد: خانم فاطمه ایمانی از شهرستان درمیان و آقای محمد حسین آسوده از شهرستان نهبندان موفق به کسب رتبه ی اول کشور به ترتیب در دوره های ابتدایی و متوسطه ی اول شدند.

او با اشاره به کسب رتبه سوم این جشنواره در دوره ی ابتدایی چند پایه، توسط سرکار خانم انسیه سادات مصطفوی از شهرستان زیرکوه، تصریح کرد: همچنین آقای عبدالقدوس احمدی دستگرد از شهرستان درمیان نیز موفق به کسب رتبه سوم کشور در دوره ی متوسطه دوم شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این جشنواره به منظور ایجاد انگیزه و ارتقای سطح تواتمندی تدریس در بین معلمین عشایری دوره ابتدایی و متوسطه اول و دوم برگزار شده است.

واقعی یاد آور شد: ارتقای مهارت های حرفه ای معلمان با استفاده از تجارب ملی و شرایط بومی، استفاده از فناوری های نوین آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات در مدارس عشایری از اهدافی است که در مناطق مرزی و عشایری خراسان جنوبی پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار