معاون پرورشی آموزش و پرورش دیلم:

معلمان دیلمی به انتقال مباحث تربیتی در فضای مجازی اهتمام ورزند

دیلم،بوشهر(پانا)_معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم گفت: معلمان این شهرستان باید توام با آموزش دروس مختلف در فضای مجازی، به انتقال مباحث تربیتی و اخلاقی نیز اهتمام جدی داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان دیلمی به انتقال مباحث تربیتی در فضای مجازی اهتمام ورزند

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش‌ و‌پرورش شهرستان دیلم، محمد اکبری افزود: فعالیت‌های حوزه پرورشی و فرهنگی به صورت مجازی دنبال می‌شود و فضای آموزش مجازی به طور کامل تحت نظارت کارشناسان آموزشی و پرورشی انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ، ضمن رصد فعالیت‌های مدارس در این حوزه و سلامت دانش آموزان، پس از امتیاز بندی و انعکاس فعالیت‌های برتر به اداره کل آموزش و پرورش استان، از برترین‌هاتقدیر خواهد کرد.

وی گفت: پیشبرد اهداف پرورشی و اهمیت به سلامتی و تندرستی دانش آموزان و خانواده‌ها، از جمله نکاتی است که مدیران و معلمان شهرستان به خوبی نسبت به آن واقف بوده و در کنار مسائل آموزشی مدنظر دارند.

وی با اشاره به فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی ، افزود: شرایط آموزش کشور در این زمان مستلزم استفاده از همه‌ بسترهای لازم است که فضای مجازی به عنوان یک بستر ارزان و در دسترس برای اغلب خانواده‌ها می‌تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا کند.

اکبری ادامه داد: با وجود کارآمدی فضای مجازی برای پیشبرد برنامه‌های آموزشی و پرورشی، عدم نظارت و دقت در محتوای این فضاها می‌تواند آسیب زا و مضر باشد که با درایت و تجربه مدیران و معلمان شهرستان، این آسیب‌ها حداقل خواهد بود.

وی افزود: ظرفیت‌های انجمن اولیا و مربیان برای آگاهی بخشی و تزریق آرامش به خانواده‌ها و دانش آموزان، بسیار قابل توجه و مهم بوده که در این ارتباط در اغلب مدارس شهرستان صورت گرفته است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیلم گفت: از بدو شیوع ویروس کرونا در کشور، جلسات شهرستانی با حضور مسئولان و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، مدیران مدارس و خدمتگزاران برگزار و در خصوص شناخت این بیماری و نحوه پیشگیری از آن و همچنین ضدعفونی اصولی سطوح آموزش‌ آموزش لازم داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار