نمیروز به صف مبارزان کرونا در تهران پیوست

زاهدان (پانا) -به گفته رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان این شهرستان با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور با همکاری یکی از بیمارستانهای استان تهران، کار تولید بخشی از لباس بیماران را آغاز کرده است.

کد مطلب: ۱۰۲۹۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نمیروز به صف مبارزان کرونا در تهران پیوست

صادق میرحسینی اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا با همکاری و هماهنگی که با یکی از بیمارستانهای تهران صورت گرفته بخشی از لباس بیماران در این شهرستان توسط صنعتگران صنایع دستی تولید می شود.

او ادامه داد: صنعتگران صنایع دستی البسه محلی که با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان در نمایشگاههای سراسری حضور پیدا می کنند طبق سفارش و هماهنگی که نماینده بیمارستانی با آنها در تهران انجام گرفته در حال تولید لباس بیمارستانی در کنار کار اصلی خودشان که تولید لباس محلی سیستان است مبادرت ورزیدند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیمروز بیان کرد: این صنعتگران در راستای همکاری و همچنین اشتغالزایی در بخشی از فعالیت و تولیدات کارگاه خود این روزهای برای عبور از این بیماری سخت مبادرت ورزیدند.

او افزود: در ضمن تولید لباس برای بیماران در برخی از مواقع نیز ماسک رایگان تهیه و در اختیار شهروندان ادیمی قرار می گیرد.

میرحسینی خاطرنشان کرد: ان شاءالله با عبور از این بیماری که در کشور شیوع پیدا کرده بتوانیم همچنان ادامه همکاری با بیمارستانها در سراسر کشور را داشته باشیم و شاهد اشتغالزایی روز افزون بانوان و صنعتگران نیمروزی باشیم.

او در پایان گفت: این لباسها بعد از تولید توسط صنعتگران ضدعفونی و از طریق پست پیشتاز به تهران ارسال میشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار