مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

لزوم برگزاری کلاسهای آنلاین، تعاملی دو سویه در سیستان و بلوچستان

زاهدان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بر ضرورت ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان در کنار استمرار آموزش تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
لزوم برگزاری کلاسهای آنلاین، تعاملی دو سویه در سیستان و بلوچستان

حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: با هدف ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان، کلیپ ورزش و نرمش توسط همکاران و معلمان تربیت بدنی تهیه و در گروه‌ها و فضاهای مجازی برای استفاده آنها در حال تدوین و انتشار است.

او ادامه داد: در راستای گسترش و فراوانی آموزش آنلاین، جلسات متعددی با کارشناسان اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان به منظور افزایش پوشش اینترنت روستایی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش بیان کرد: در این زمینه اقداماتی همچون برگزاری کلاس‌های آنلاین تعاملی دو سویه از طریق نرم افزار Adobe connect به منظور بومی سازی آموزش، قرار دادن آفلاین فیلم‌های آموزش داده شده در طول دوره و آموزش‌های غیر حضوری همکاران به صورت آرشیوی در بانک اطلاعاتی آموزش‌های غیرحضوری اداره کل نگهداری می‌شود.

او افزود: آموزش آنلاین به پهنای بسیار کمی از اینترنت نیاز دارد و در صورت عدم برقراری ارتباط در زمان خواسته شده، دانش آموزان می توانند آموزش‌ها را به صورت آفلاین با حجم بسیار کم دریافت نمایند و سی دی آموزش‌های همکاران برای هر منطقه ارسال شده است.

رخشانی تصریح کرد: در نرم افزار Adobe connect همکاران می توانند با برگزاری آزمون آنلاین، سنجش و ارزیابی لازمه را از دانش آموزان به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار