افزایش دو برابری شمار مبتلایان به کرونا در مازندران

ساری (پانا) - آخرین آمار رسمی مربوط به بیماری کرونا نشان می‌دهد که در 24 گذشته شمار مبتلایان به این ویروس در مازندران دو برابر شده است.

کد مطلب: ۱۰۲۸۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
افزایش دو برابری شمار مبتلایان به کرونا در مازندران

براساس آخرین آمار اعلام شده 606 نفر در مازندران به ویروس کرونا مبتلا هستند. این در حالی است که روز گذشته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، این رقم را 301 نفر اعلام کرده بود.

سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد که تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از بیماران مشکوک پس از بهبودی از بیمارستان و مراکز درمانی استان مازندران مرخص شدند و حدود ۸۰۰ نفر نیز همچنان در بیمارستان ها تحت درمان قرار دارند.

او آمار فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در استان را ۱۷ نفر بیان کرد که در مقایسه با آخرین آمار که 15 نفر بودند، دو نفر به تعداد فوت شدگان افزوده شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت نیز امروز اعلام کرد که مازندران با افزایش دو برابری تعداد مبتلایان به رتبه سوم تعداد مبتلایان در کشور رسید آن هم بخاطر سفرهای انجام شده طی روزهای اخیر است.

این در حالی است که بر اساس تصمیم گیری‌های ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، از روز جمعه تمام مسیرهای ورودی به مازندران شامل محور هراز، کندوان، فیروزکوه، گلوگاه، کیاسر، رامسر و همچنین آزادراه تهران-شمال به روی مسافران بسته شد و فرمانده فرمانده انتظامی مازندران هم تأکید کرد که از ورود مسافران به مازندران جلوگیری می‌شود.

طبق تصمیمات اتخاذ شده در شورای سلامت استان نیز فعالیت تمام مهمانپذیرها، مسافرخانه‌ها، هتل ‌ها، رستوران‌ها و مراکز خدماتی استان تا رفع کامل این ویروس ممنوع و اعلام شدکه در صورت تخلف پلمب خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار