جمع آوری بیش از 17 هزار متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی سیستان

زاهدان (پانا) - سرپرست اکیپ راه سازی و راهداری وحدت سیستان از حمل و جمع آوری 17 هزار و 91 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این منطقه در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری بیش از 17 هزار متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی سیستان

رحمت اله نارویی از حمل و جمع آوری 17 هزار و 91 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این منطقه در سال جاری خبر داد.

او ادامه داد: راهداران همه ساله با توجه به بروز توفان های شن در منطقه اقدام به پاکسازی محورهای مواصلاتی از ماسه بادی می کنند به طوری که علاوه بر جمع آوری و حمل افزون بر 17 هزار متر مکعب ماسه بادی، مجموعاً سطحی برابر با 270 هزار و 42 متر مربع از جاده های حوزه سیستان در این مدت ماسه روبی شده است.

سرپرست اکیپ راه سازی و راهداری وحدت سیستان بیان کرد: نیروهای این اکیپ در سال جاری افزون بر 15 کیلومتر روکش ماسه آسفالت سرد، مجموعاً 6 هزار و 920 متر مربع لکه‌گیری محورهای مواصلاتی و 958 کیلومتر تسطیح و رگلاژ مسیر شنی و خاکی روستایی را انجام داده اند.

نارویی در پایان نصب 42 سرعت گیر و 44 چراغ چشمک زن، انجام 19 مورد ایمن سازی مدارس حاشیه جاده ها، ترمیم 2 هزار و 300 متر راه انحرافی، جوشکاری 396 عدد بادبند پل لخشک را از دیگر اقدامات این اکیپ در شمال استان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار