نامگذاری محل هایی به نام «پرستار» و «پزشک» در اصفهان به پاس قدردانی

اصفهان (پانا) - شهردار اصفهان از نصب نماد «پرستار» در سال آینده در شهر اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۸۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نامگذاری محل هایی به نام «پرستار» و «پزشک» در اصفهان به پاس قدردانی

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در جلسه ویژه مقابله با شیوع کرونا در اصفهان بیان کرد: به پاس عشقی که پرستاران و پزشکان این روزها از خود نشان داده اند، محل هایی را به نام پرستار و به نام پزشک در شهر اصفهان نامگذاری خواهیم کرد.
نوروزی ادامه داد: 23 اردیبهشت سال آینده روز جهانی پرستار است، المان پرستار نیز در شهر اصفهان آماده و با حضور پرستاران و پزشکان در شهر رونمایی و نصب خواهد شد.
او با اشاره به اینکه برخی خدمات شهرداری ها جنبه استمرار دارد و نمی توان آنها را متوقف یا تعطیل کرد، گفت: با تعطیلی برخی ادارات و سازمان ها ارائه خدمات هم قطع می شود. برخی کارکنان شهرداری نمی توانند در محل کار حاضر نشوند؛ اما باید تدبیری اندیشیده شود تا کارهای شهروندان بیشتر به صورت غیرحضوری انجام شود و مراجعات به حداقل برسد.
شهردار اصفهان تصریح کرد: همه واحدها در شهرداری و شهر برای ضدعفونی کردن مکان های مورد نیاز تلاش کردند و جا دارد تا اقدامات تخصصی از سوی نهاد متولی یعنی دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد.
او با بیان اینکه در مقطعی از زمان به سر می بریم که به نوروز نزدیک می شویم، گفت: امسال هم شهر آماده نوروز می شود چرا که نوروز تعطیل شدنی نیست؛ اما ماموریت های ستاد نوروزی تغییر خواهد کرد و شهرداری با همه امکانات به کمک افرادی می رود که برای مقابله با ویروس تلاش می کنند.
نوروزی با بیان اینکه از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، برنامه های نوروز تعطیل اعلام شد، اظهار کرد: این به معنای این نیست که فضای سبز زیباسازی و گل کاری نشود بلکه برای شاداب شدن مردم امسال گل کاری در سطح شهر دو برابر می شود.
او با اشاره به اینکه استقبال از سال جدید به معنای عدم مقابله با ویروس کرونا نیست، گفت: همه تجهیزات شهری آماده است تا هر روز کار ضدعفونی را انجام دهیم.
شهردار اصفهان تصریح کرد: باید با ابتکار و خلاقیت هم با کرونا مقابله کنیم. هم فضای شهر را شاد نگه داریم و در این راستا آماده ایم نقطه نظرات مختلف دستگاه های دیگر را استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار