معاون آموزش متوسطه منطقه19: در شرایط فعلی آموزش از راه‌ دور در بستر فضای مجازی، بهترین راهکار است

تهران (پانا) - حسینعلی اسلامی هرندی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه19 تهران، ضمن تاکید بر شعار '' آموزش تعطیل نیست '' و با توجه به شرایط خاص ایجاد شده و عدم امکان تشکیل کلاس های حضوری، یکی از بهترین راهکارها را استفاده از آموزش از راه‌ دور در بستر فضای مجازی دانست.

کد مطلب: ۱۰۲۷۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون آموزش متوسطه منطقه19: در شرایط فعلی آموزش از راه‌ دور در بستر فضای مجازی، بهترین راهکار است

حسینعلی اسلامی هرندی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه 19 در گفتگو با پانا ضمن سپاسگزاری از تلاش های همکاران منطقه گفت: مدارس متوسطه اول و دوم منطقه، با تشکیل کارگروه های تخصصی، با استفاده از ظرفیت های آموزش مجازی نسبت به ارائه محتوای درسی در قالب فیلم کوتاه، فایل word و pdf و همچنین ارائه مطلب توسط نرم افزار پاورپوینت اقدام کرده اند.

او گفت: هنرستان های فنی و حرفه‌ای منطقه با استفاده از اپلیکیشن '' لوح سیاه'' که به همت هنرآموزان هنرستان نمونه دولتی شهید نصیرزاده منطقه 19 طراحی شده است؛ محتوای درسی مورد نیاز هنرجویان را در اختیار این عزیزان قرار می دهند.

اسلامی هرندی، ضمن تأکید بر اهمیت ارزشیابی از فعالیت های انجام شده بیان کرد: همکاران ساعی منطقه بعد از ارائه مطالب، ضمن دریافت بازخورد لازم از فراگیران و اجرای آزمون آنلاین، نسبت به ارایه مطالب جدید و ارتقای سطح موقعیت یادگیری تمام تلاش خود را انجام می دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه19 در انتهای گفتگو برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون و بر تلاش حداکثری همه همکاران حوزه آموزش متوسطه تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار