مدیر آموزش و پرورش دشتستان :

آموزش به دانش آموزان تعطیل نشده است

دشتستان،بوشهر(پانا)_مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: با وجود تعطیلی مدارس، آموزش مفاهیم درسی به دانش آموزان پیگیری و کنترل می شود.

کد مطلب: ۱۰۲۷۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش به دانش آموزان تعطیل نشده است

سیدحسن لواسانی فرد در خصوص تعطیلی مدارس و پیشگیری از ویروس کرونا اظهار کرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، حفظ سلامت دانش آموزان در این شرایط اولویت اصلی ما می باشد.

لواسانی فرد گفت: پس از اعلام تعطیلی مدارس از طرف ستاد مبارزه با کرونای کشور و وزارت متبوع، مدارس دشتستان نیز تعطیل و ظرف دو هفته اخیر شستشو و ضد عفونی شدند.

او خاطر نشان کرد : با برنامه ریزی های انجام شده از طرف وزارت آموزش و پرورش، آموزش به دانش آموزان از طریق رسانه ملی و شبکه آموزش صدا و سیما انجام می شود.

لواسانی فرد با تاکید بر اینکه آموزش نباید تعطیل شود تصریح کرد: آموزگاران و دبیران دشتستانی نیز طی دو هفته اخیر با توجه به تعطیلی مدارس، آموزش و انتقال مفاهیم کتب درسی به دانش آموزان را از طریق فضاهای مجازی و رسانه های تصویری علاوه بر رسانه ملی دنبال نموده اند.

وی افزود: همکاران آموزشی با نظارت مدیران مدارس، گروه های مجازی را با حضور اولیا دانش آموزان تشکیل و به انتشار مطالب آموزشی برای دانش آموزان پرداخته اند.

مدیر آموزش و پرورش دشتستان اذعان داشت: معلمان با تولید محتواهای الکترونیکی، ساخت کلیپ و ارسال آن برای اولیا از طریق لوح های فشرده مانند سی دی، مفاهیم درسی را به صورت غیر حضوری به دانش آموزان انتقال داده اند.

وی با اعلام اینکه داشتن گوشی هوشمند توسط اولیا یا دانش آموزان اصلا مورد نظر و اجبار نیست خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های رفع اشکال و حل تمرین از طریق سایت های مدارس و اپلیکشن های اختصاصی مدارس از دیگر مواردی است که برای آموزش دانش آموزان در شرایط فعلی در نظر گرفته شده است.

لواسانی فرد گفت: با اولویت قرار دادن سلامت دانش آموزان که مهمترین مسئله و دغدغه ماست، همکارانمان در مدارس تمام تلاش خود را برای جبران تعطیلی کلاس های درس خواهند داشت تا روند آموزش دانش آموزان ادامه داشته و آنها در این زمان از سال تحصیلی از درس و کتاب فاصله نگیرند.

وی در پایان تاکید نمود : اولیا دانش آموزان نیز باید با حس مسئولیت پذیری بیش از پیش نسبت به حفظ سلامت خود و دانش آموزان، در رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه اهتمام ویژه ای داشته و با هماهنگی و تعامل با مدیران و معلمان روند آموزشی فرزندان خود را در منزل دنبال نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار