درخواست فرماندار اسلامشهر از مردم جهت پرهیز از ترددهای غیر ضروری

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر از مردم درخواست کرد تا با توجه به هشدار وزارت بهداشت در خصوص افزایش احتمال ابتلا افراد به ویروس کرونا در هفته جاری از ترددهای غیر ضرور پرهیز کرده و حتی المقدور از منازل خود خارج نشوند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
درخواست فرماندار اسلامشهر از مردم جهت پرهیز از ترددهای غیر ضروری

مسعود مرسلپور" فرماندار اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: مردم عزیز اسلامشهر در صورت ضرورت رفتن به معابر و اماکن عمومی نیز به رعایت صد درصدی موارد ایمنی و بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان توجه داشته باشند.

او ادامه داد: همچنین از مردم درخواست دارم به شایعات مطرح شده در برخی شبکه های اجتماعی و کانال های ماهواره ای ضد انقلاب در خصوص موضوعات مربوط به ویروس کرونا توجهی نکرده و اخبار این حوزه را از سوی رسانه ملی و یا منابع خبری معتبر دنبال کنند.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در روزهای اخیر با تلاش مدیران و کارکنان پرتلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولان، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی زحمت کش بیمارستان امام رضا(ع) به عنوان رزمندگان خط مقدم مبارزه با این ویروس، شرایط خوبی در شهرستان پشت سر گذاشته‌ایم و انتظارم از مردم اسلامشهر این است که با رعایت نکات بهداشتی ما را یاری دهند تا ویروس کرونا را شکست دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار