پیام معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت 8 اسفند

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش استان به مناسبت فرارسیدن هشتم اسفندماه سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی این روز را به همه تلاشگران عرصه تربیت تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۲۶۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت 8 اسفند

متن پیام «قدرت اله قاسمی» بدین شرح است:

بسمه تعالی

هشتم اسفند یادآور شکل گیری نهاد فرهنگی ومعنوی درمتن دستگاه تعلیم وتربیت است که با تدبیر بلند دو شهید گرانقدر انقلاب اسلامی ، شهیدان رجا‌‌‌ئی و باهنر و با درک عمیق و صحیح از وضعیت فرهنگی کشور در راستای گسترش مفاهیم دینی و اخلاقی و پاسداری ازحریم حرمت ها و تحکیم مبانی ا‌‌‌‌‌‌‌‌نقلاب اسلامی پای به عرصه وجود نهاد و از لحظه تولد تا به امروز است. عملکرد و وظایف متعدد و متنوعی را در راستای تربیت نسل فردا ساز ایران اسلامی برعهده داشته درکارنامه پرشکوه امورتربیتی فرازهای ارزشمندی همچون ایستادگی ومقاومت در برابر گروهک های التقا‌طی و منا‌فقین در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی- همرا‌هی و هدایت و راهبری نسل جوان در 8 سال دفاع مقدس - فضا سازی برای دفاع از ارزش های اعتقادی و دینی- مقابله با توطئه های فرهنگی - تسهیل جریان تربیتی ایما‌نی و اعتقادی د‌ر محیط های آموزشی و پرورشی - ایجاد زمینه منا‌سب برای کشف و پرورش استعداد های هنری و فرهنگی دا‌نش آموزان - کمک به نسل نوجوان درراه رسیدن به آرا‌مش رو‌‌‌‌‌ا‌نی و روحی و ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نتخاب مسیر درست شغلی و تحصیلی همچون ستاره های فروزان چشم نوازی می کند.

با توجه به دیرینه ی درخشان این نهاد فرهنگی وتربیتی می توان اذعان داشت که امور تربیتی همچون رودخانه ای زلال وپر برکتی است که با جاری شدن درسرزمین اندیشه ها وباورها ، ایمان ، اعتقاد وتعهد را در ذهن وضمیر دا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نش آموزان بارور می سازد.

این نهاد مقدس اکنون با گذشت چهاردهه از عمربابرکت آن وکسب تجارب ارزشمند ومتنوع تلاش دارد تا با محور قرار دادن سند تحول بنیادین وبا استفاده از شیوه های علمی بیش از پیش زمینه های تحقق آرمان های تعلیم وتربیت دینی را فراهم سازد ودراین مسیر سخت نیازمند مسئولین ، بویژه درحوزه های نیروی ا‌نسانی- ردیف های اعتباری وفضا های پرورشی می باشد.

اینجانب ضمن تبریک هشتم اسفند ماه ، سالروز تشکیل امورتربیتی وهفته تربیت و با تقدیر وتشکر از همه همکاران ارجمند- مدیران - معاونان - معلمان-مربیان و مشاوران که مسئولیت سنگینی را درجهت تربیت نسل نوجوان وجوان جامعه برعهده دارند ، بصورت ویژه سپاسگزاری می کنم از مربیان با صفای پرورشی- از معاونان سخت کوش پرورشی، از مشاوران درد آشنای مدارس که با تلاش شبانه روزی خود از مرزهای اعتقادی و اخلاقی درجمع دانش آموزی پاسداری می کنند. امیدوارم به نگاه لطیف حضرت سبحان برکات الهی قرین تمامی تلاش ها ولحظات زندگیتان بوده ودرتحکیم وتقویت جریان زلال تربیت دینی سهمی به مبارکی آفتاب داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار