مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در جمع مدیران مدارس منطقه؛

موضوع سلامت و ایمنی همواره برای ما در اولویت است.

شاهین شهر(پانا) - محمد اسماعیل زاده در جمع مدیران مدارس منطقه شاهین شهر ضمن تبریک ایام ولادت امام محمد باقر(ع) گفت: آنچه بیش از همه برای ما و مجموعه آموزش و پرورش مهم است، بحث سلامت و ایمنی دانش آموزان و همکاران است.

کد مطلب: ۱۰۲۶۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
موضوع سلامت و ایمنی همواره برای ما در اولویت است.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر با تاکید بر مسئولیت های گسترده ی آموزش و پرورش و نقش جامعه ی فرهنگی در گسترش آموزه های اعتقادی، علمی و اجتماعی و فرهنگی هنری افزود: در حوزه ی آموزش معلمان، دانش آموزان و اولیا چه بصورت حضوری و چه غیرحضوری آموزش هایی در خصوص راه های انتقال، انتشار بیماری و پیشگیری و کنترل انجام شده که ضروری است مدیران بصورت ویژه و فوری در خصوص موارد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اقدامات لازم را با هنکاری شبکه بهداشت و درمان منطقه بعمل آورند.
ایشان در ادامه اضافه کرد: ضدعفونی و رعایت مسایل بهداشتی در مدارس موکدا در حال انجام و بررسی است.
مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر با بیان اینکه برای تمام مدیران و خدمتگزاران و سرایداران مدارس کارگاه های آموزشی برگزار شد، افزود: این کارگاه ها در راستای آموزش صحیح ضدعفونی و ایمنی توسط حوزه مربوطه انجام پذیرفته و تا حصول اطمینان از استریلیزه شدن مجموعه مستمراٌ ادامه خواهد یافت.
اسماعیل زاده ضمن اینکه از مدیران خواست تا نهایت همکاری با دانش آموزان بیمار تا بهبودی کامل را لحاظ نمایند، به اولیای محترم، این اطمینان را داد که موضوع سلامت و ایمنی فرزندان از مهمترین وظایف و مسئولیت های دستگاه آموزش و پرورش است.
ایشان در پایان افزود: تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس با تشخیص کمیته پیشگیری از ویروس کرونا در سطح استان و کشور می باشد که به محض دریافت اخبار، از کانال و سایت مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر اطلاع رسانی لازم به عموم اولیا، فرهنگیان و دانش آموزان بعمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار