در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس و به منظورغنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان سراسر کشور؛

پویش نقاشی "ما کرونا را شکست می دهیم" کشوری شد

شاهین شهر(پانا) - مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر، در راستای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس و به منظورغنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان سراسر کشور مسابقه نقاشی "ما کرونا را شکست می دهیم" را برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش نقاشی "ما کرونا را شکست می دهیم" کشوری شد

محمد اسماعیل زاده، ضمن اعلام این مطلب عنوان کرد: ترغیب دانش آموزان به فعالیت‌های هنری در اوقات فراغت، آموزش غیرمستقیم موارد بهداشتی برای پیشگیری و کنترل کرونا ویروس و همچنین ارتقا سطح مشارکت اجتماعی دانش آموزان که نهایتاً در تقویت حس خودباوری و اعتماد به نفس آنان موثر است، از اهداف برگزاری این مسابقه نقاشی است.

او ادامه داد: تقویت حس قدرشناسی و سپاسگزاری نسبت به خدمات تلاشگران عرصه مبارزه با این ویروس به خصوص جامعه پزشکان و پرستاران کشور و همچنین بیان احساسات پاک و معصومانه دانش آموزان در قبال خانه دومشان، از دیگر اهدافی است که به واسطه آن برگزاری این مسابقه نقاشی برنامه ریزی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر اضافه کرد: این مسابقه با سه موضوع؛ پیشگیری و کنترل کرونا، من مدرسه ام را دوست دارم و جامعه پزشکی و پرستاران، ایران قدردان شماست، برگزار می شود.

گفتنی است؛ دانش آموزان می توانند جهت شرکت در این مسابقه آثار خود را تا 21 فروردین 99 مقارن با میلاد با سعادت امام زمان(عج) به آدرس: erp.isfedu.ir/eforms/pncorona ارسال نمایند.

اسامی برندگان متعاقباً از طریق پرتال مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر اعلام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار