اعمال تمهیدات ویژه بهداشتی در مجموعه‌های گردشگری استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل از رعایت تمهیدات ویژه بهداشتی در مجموعه‌های گردشگری اردبیل جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۲۶۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اعمال تمهیدات ویژه بهداشتی در مجموعه‌های گردشگری استان اردبیل

نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل در جلسه همفکری با فعالان صنعت گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به ضرورت رعایت نکات بهداشتی جهت ممانعت از شیوع ویروس کرونا، رعایت تمهیدات ویژه بهداشتی در دستور کار مجموعه‌های گردشگری استان اردبیل قرار گرفته است.

او با اشاره به بررسی ضرورت‌های بهداشتی در جلسه مشترک با فعالان گردشگری، بیان کرد: در این جلسه که با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد، آخرین وضعیت و نحوه مقابله با این ویروس مورد بررسی قرار گرفت و نظرات و پیشنهادات در این خصوص ارایه شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی در حفظ سلامت شهروندان، تصریح کرد: فعالان حوزه گردشگری آمادگی خود را برای همکاری همه جانبه جهت پیشگیری از شیوع این بیماری اعلام کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه به لزوم رعایت هشدار‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: رعایت نکات بهداشتی می‌تواند امنیت گردشگران و مسافران را در شرایط کنونی تامین کند.

بابک نخستین گفت: با توجه به اینکه اطلاعات زیادی در مورد این بیماری وجود ندارد و در سطح جهان ناشناخته است باید مسائل بهداشتی در این زمینه را به صورت جدی رعایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار