آمادگی شعب اخذ رای آموزش و پرورش شهرقدس جهت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات اسفند98

شهرقدس (پانا) - ۴۶ مدرسه و ۵۹ مسجد و حسینیه در شهرقدس به عنوان شعبه اخذ رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوراه‌‌ای مجلس خبرگان رهبری توسط آموزش و پرورش شهرقدس تجهیز شدند .

کد مطلب: ۱۰۲۴۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی شعب اخذ رای  آموزش و پرورش شهرقدس جهت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات اسفند98

صادق محمدی ، مدیر آموزش و پرورش شهرقدس پیرامون انتخاب و تجهیز شعبه های اخذ رای در سطح شهرقدس توسط آموزش و پرورش طی سخنانی اذعان کرد : در راستای بهبود روند برگزاری و اجرای هر چه بهتر انتخابات ، تعداد زیادی از مدیران مدارس و فرهنگیان داوطلب جهت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در شعب اخذ رای مشارکت دارند .

او در ادامه خطاب به فرهنگیان در ارتباط با همکاری فرهنگیان اداره آموزش و پرورش با دیگر دستگاه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات گفت: آموزش و پرورش نیز ، مانند سایر دستگاه های اجرایی، تمام تلاش خود را در زمینه پشتیبانی از برگزاری هر چه بهتر این انتخابات در زمینه تهیه امکانات ،منابع انسانی و ... خواهد کرد و فرهنگیان باید نهایت همکاری و تعامل را با دیگر دستگاه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات داشته باشند .

محمدی تصریح کرد : در راستای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری جمهوری اسلامی ایران ،جمعا ۱۰۵ شعبه اخذ رای توسط آموزش و پرورش و تحت نظر مدیریت آموزش و پرورش شهرقدس تجهیز شده‌اند .

خبرنگار : آرین کشاورز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار