زمان بازگشت دیاباته به ایران مشخص شد؛ ستاره استقلال همچنان غایب است

تهران (پانا) – ستاره آفریقایی استقلال حداقل در دو بازی آینده این تیم در لیگ برتر ایران غایب خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
زمان بازگشت دیاباته به ایران مشخص شد؛ ستاره استقلال همچنان غایب است

شاگردان فرهاد مجیدی که 8 امتیاز از پرسپولیس صدرنشین مقتدر لیگ برتر عقب افتاده است، برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی در دیدارهای آینده دارد و برای رسیدن به این امر حضور همه ستاره‌ها در ترکیب تیم لازم است اما یکی از بزرگترین دغدغه‌های سرمربی جوان و کم تجربه استقلال همچنان ادامه دارد.

استقلال پس از شکست شب گذشته در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان، در حالی کویت را به مقصد تهران ترک خواهد کرد که در اردوی خود شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور مالی را همراه نداشت. مهاجم آفریقایی استقلال که در فصل جاری نقش ویژه‌ای در بردهای تیمش داشت، پس از اینکه در جریان دیدار با نفت مسجد سلیمان مصدوم شد، با آغاز اردوی آسیایی استقلال راهی فرانسه شد تا هم با خانواده‌اش دیدار کند و هم به مداوای مصدومیتش بپردازد.

اما ماجرای غیبت شیخ دیاباته در تمرینات استقلال به زودی به پایان نخواهد رسید و براساس اخباری که به گوش رسیده است، این مهاجم گلزن 10 روز دیگر به ایران برخواهد گشت تا همچنان دغدغه‌های فرهاد مجیدی برای خط حمله باقی بماند. بدین ترتیب شیخ دیاباته قطعا در دو بازی آینده تیمش در لیگ برتر که به ترتیب با ذوب آهن در تهران و گل گهر در سیرجان خواهد بود، غایب است و بعد از این دو بازی به تهران برمی‌گردد.

البته غیبت دیاباته در دو بازی آینده خوشبینانه‌ترین تصور درباره این بازیکن است و این مهاجم آفریقایی 4 روز پیش از دیدار سوم استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحده امارات به تهران برمی‌گردد و اینکه آیا مصدومیتش تا این بازی به صورت کامل رفع خواهد شد یا خیر فعلا مشخص نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار