با حضور وزیر آموزش و پرورش انجام شد؛

ارسال کمک‌های مدارس غیردولتی تهران به سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - همزمان با نهمین روز از دهه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجتمع خدماتی رفاهی ترمه در باقرشهر منطقه کهریزک با حضور محسن حاجی‌میرزایی، وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۰۲۲۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ارسال کمک‌های مدارس غیردولتی تهران به سیستان و بلوچستان

مجتمع آموزشی، خدماتی و رفاهی ترمه در منطقه باقرشهر کهریزک با اعتبار بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی احداث شده و دارای دو سالن و تالار پذیرایی، مجتمع تجاری، سردخانه و آشپزخانه، انبار و پارکینگ است.

همچنین با حضور وزیر آموزش و پرورش، سالن نمایش کانون فاطمیه باقرشهر که با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان توسط خیر مدرسه‌ساز اولیائی شیرازی با زیربنای ۵۰۰ متر مربع ساخته شده است و مدرسه ۸ کلاسه حکیم نظامی گنجوی در باقرشهر تهران به بهره‌برداری رسید.

در حاشیه این مراسم، کاروان کمک‌های مدارس غیردولتی شهرستان‌های استان تهران با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و دویست میلیون تومان با حضور محسن حاجی میرزایی حرکت خود را به سمت مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان آغاز کرد.

در ادامه حضور وزیر آموزش و پرورش در مناطق جنوب شهر تهران، مدرسه ۶ کلاسه موقوفه وحیدی مستوفی روستای اسماعیل‌آباد کهریزک در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع به صورت مشارکتی و با اعتباری به میزان یک و نیم میلیارد تومان افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار