حضوروشرکت در راهپیمایی22بهمن و انتخابات واجب است

کاشمر(پانا)- درششمین روزازایام الله دهه مبارک فجربه همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان کاشمرمراسم دیدار با امام جمعه توسط فرهنگیان بسیجی به همراه فرماندهی واعضا سپاه پاسداران ناحیه کاشمر انجام گرفت.

کد مطلب: ۱۰۲۱۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
حضوروشرکت در راهپیمایی22بهمن و انتخابات واجب است

حجه الاسلام سیدکاظم درافشان طباطبایی ضمن بربیان سنن الهی و وعده پیروزی مومنان کفت:مطمئن باشیم که اگر برای خدا کار کنیم خداوند نیز از جایی که نه ما و نه دشمنان ما فکرش را نمی کنیم به ما کمک خواهد کرد.

امام جمعه کاشمر افزود به اعتراف بسیاری از دشمنان ضربه ای که شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی بر دشمنان وارد کرد کمتر از زمان زندگی وی نبوده و در واقع قاسم سلیمانی حتی بعد از شهادتش کابوس دشمنان اسلام و ایران است.

وی در ادامه به اهمیت پاسداری از دستاورد های خون شهیدان اشاره کرد وگفت: شاید خداوند از برخی از گناهان ما بگذرد اما ازاشتباهاتی که موجب ضربه به نظام اسلامی شود نخواهد گذشت بنابرین هم خودمان باید در راهپیمایی 22بهمن وانتخابات شرکت کنیم و هم دیگران راتشویق به حضور گسترده نماییم تا دشمنان از تعدی به کشور ما ناامید شوند.

طباطبایی با تاکید براینکه اگر دشمنان بر ما مسلط شوند به هیچ فرد و جریانی رحم نخواهند کرد گفت : مطمئن باشید که اگر مجلس یک مجلس انقلابی و پرسشگرباشد همه مشکلات کشور رفع خواهد شد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار