پیام نماینده ولی فقیه و معاون ریاست جمهور در بنیاد شهید و ایثارگران به مراسم گرامیداشت شهدای ادیان توحیدی

اسلامشهر (پانا) - در مراسم گرامیداشت شهدای ادیان توحیدی در آرامستان ارامنه تهران ،پیام نماینده ولی فقیه، معاون ریاست جمهور و ریاست بنیاد شهید و ایثارگران توسط مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستانهای استان تهران قرائت شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام  نماینده ولی فقیه و معاون ریاست جمهور در بنیاد شهید و ایثارگران به مراسم گرامیداشت شهدای ادیان توحیدی

در این مراسم عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با سلام و صلوات بر شهیدان ادیان توحیدی علی الخصوص شهدای ارامنه،آشوری،کلیمیان و زرتشتی اظهار کرد:همه این شهدای معزز در کنار ملت ایران و با وحدت و اتحاد در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بدون توجه به دین و مذهب مستحکم وسرافراز ایستادند و در جوار قرب الهی جای گرفتند.

وی در ادامه به قرائت پیام حجت الاسلام محمد علی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه ، معاون ریاست جمهور و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران به چهاردهمین آئین ملی ادیان توحیدی پرداخت که متن پیام به شرح ذیل است:

با سلام ودرود به شهدای ادیان توحیدی که در دفاع از آرمان های خود از جان گذشتند و به درجه رفیع شهادت یا ایثارگری نائل آمدند.

شهدای ارامنه ،زرتشتی،کلیمی وآشوری در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با اراده و اعتقاد به آرمانها و اهداف مشترک از جمله حراست و پاسداری از آزادی،استقلال و نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه ملت ما بودند و مشارکت داشتند.

دوران هشت سال دفاع مقدس میراث گرانبهای مردم ایران است که در کنار مردم مسلمان ما ادیان توحیدی،ارامنه،زرتشتی،کلیمی و آشوری با وحدت و اقتدار ایستادند .

از درگاه خداوند متعال جهت شهدای ادیان توحیدی مغفرت الهی وایثارگران سرافرازو خانواده های معزز آنان سلامتی خواستارم .

خبرنگار: فاطمه قدم زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار